• Anonym (flatan)

fan! precis insett att jag är gay men är gift med en man!

så jävla typiskt....jag har alltid vetat om att jag är bi,men har nu efter 7 års förhållande konstaterat att jag är trött på skiten.
    Jag vill ha en tjej.

Hur gör man nudå? Vi har två helt underbara ungar,vem skulle vilja ha mig nu?:-/

usch,hur ska detta gå...skiljas och styra upp lägenhet,egen ekonomi osv....vilken jävla soppa.

• Svar på tråden fan! precis insett att jag är gay men är gift med en man!
  • Lääääängtar

Jo, det verkar jobbigt, men det går, du är absolut inte ensam om det, kan maila en bra "gay-sida" om du vill;)

• Anonym (flatan)

gay-sida? vadå? menar du ett community? tack så hemskt mycket,men det är inte den biten jag behöver hjälp med just nu...kan du berätta för min man åt mig så skulle jag vara dig evigt tacksam.

• Lääääängtar

Anonym (flatan) skrev 2009-09-06 00:20:38 följande:

gay-sida? vadå? menar du ett community? tack så hemskt mycket,men det är inte den biten jag behöver hjälp med just nu...kan du berätta för min man åt mig så skulle jag vara dig evigt tacksam.
    Haha, det skulle jag gärna gör:P
    Typ "Hej, jag skulle bara berätta att din fru är gay, ha en bra dag! *klick*"
  • Anonym (flatan)

haha,men vafan..det vore ju skitbra!
    nej usch,vilken jävla situation...dessutom är jag arbetslös också,hur fan ska jag försörja mig o kidsen??
    (ursäkta att jag svär så förbannat mycket! )

åååååh,jag blir så trött på mig själv!

• Lääääängtar

Anonym (flatan) skrev 2009-09-06 00:25:35 följande:

haha,men vafan..det vore ju skitbra!nej usch,vilken jävla situation...dessutom är jag arbetslös också,hur fan ska jag försörja mig o kidsen??(ursäkta att jag svär så förbannat mycket! )åååååh,jag blir så trött på mig själv!
    Ja, du har ett jäkla oflyt just nu:S
    Men det löser sig!
  • Gaytjej

TS, du har ju kommit riktigt långt som faktiskt tycks ha bestämt dig för att inte stanna kvar i din nuvarande relation! Du kommer att klara dig fint ska du se, även om det säkert blir rätt så soppigt i början innan allt är utrett med nuvarande partner och innan praktiska detaljer fallit på plats... Att stanna kvar hos någon för att det är enklast eller bekvämast är så orättvist och i längden mkt mer sårande och fel för bägge än att bryta upp.

Och det finns säkerligen massvis med tjejer för dig där ute, men det är ju resa nr 2 det!

Var ärlig mot din partner och lycka till med allt!

• Anonym

Anonym (flatan) skrev 2009-09-06 00:13:35 följande:

så jävla typiskt....jag har alltid vetat om att jag är bi,men har nu efter 7 års förhållande konstaterat att jag är trött på skiten.Jag vill ha en tjej.Hur gör man nudå? Vi har två helt underbara ungar,vem skulle vilja ha mig nu?:-/usch,hur ska detta gå...skiljas och styra upp lägenhet,egen ekonomi osv....vilken jävla soppa.
    Det är inte så att du "bara" törstar efter närkontakt med en tjej? Jag har känt som du många gånger och jag blir alltid lugnare när jag får smaka på en kvinnas safter. Jag älskar min man men är väldigt mycket bi.
  • Skutt

Du e inte ensam om att plötsligt vackna upp så....Jag gjorde det 2005.
    Det har varit en lång resa men jag ångrar den inte.
    Du frå gärna använda min inbox om du vill:)

Lycka till .

Kram Skutt

• Anonym

En tjej på mitt jobb, hennes föräldrar bröt upp när hon var 6-8 år, för mamman var kär i en kvinna. Dom hade också 2 barn. Och det var jobbigt för pappan, men nu 8 år senare mår alla bra och mamman har fått 3 barn till.

• Anonym (Samma)

Är i samma situation .

Jag är SÅÅÅ GAY , men i en relation med en man sedan 4 år tillbaka och vi har en dotter tillsammans ...

Vill också ut .. men hur gör man ?

Svar på tråden fan! precis insett att jag är gay men är gift med en man!