• Klaraah

Sköna mammajeans?

Har ni köpt mammajeans som ni kan rekommendera? Sköna ska de vara! Gärna lite mörkare eller svarta. Bor i Stockholm.

• Svar på tråden Sköna mammajeans?
  • Kinya

Jag köpte ett par Mamalicious-jeans på en Vero Moda butik som har en liten mammaklädesavdelning. De är jättesköna och även mörka. Gerry slim tror jag de heter. Finns att beställa på nätet också.

Man kan reglera linningen på byxan så att den växer med magen. Det kan man inte göra med H&M jeansen jag har (de är inte alls lika skönt och konstiga i storlekarna dessutom)

PoPs jeans provade jag i affär men de var pösiga där de inte ska vara det och för tajta på andra ställen. Men prova så vet du vad du tycker också.

• Klaraah

Har sett dem på nätet. Hoppas de inte är för slimmade bara. Jag går upp från m till L under graviditet så det gäller att hitta en form på jeansen där man inte ser allt för big-mama ut. Ska dock gå till en vero-moda butik.

• Skruttensmamma

Jag kan verkligen rekommendera Mamalicious-jeansen!
    Jag provade en hel drös jeans innan jag köpte några och Mamalicious var absolut skönast! Det finns både slimmade och lite mer rymliga. Billiga är de oxå! Så gå till Vero Moda!

Svar på tråden Sköna mammajeans?