Hej!
Nu är kaninungen hemma, han är jättefin! Hos uppfödaren har han bott i eller nära stallet, och han var hanterad så han är inte så rädd. Kan tänka mig att han är van vid mkt ljud. Han sitter mest inne i sitt hus i buren men kommer ut och äter även om man sitter bredvid. Han har bajsat och kissat i det hörn jag hoppades på, men det är en ganska stor yta. Planerna är att sätta in en toalåda när jag märker att han verkligen hittat sin toa. Han ska heller inte få gå på golvet förrän han gjort det.
Vi har haft han ute i knäet i kväll, och då ville han skutta runt,va nyfiken. Och sen putsade han sig. Då kan han väl inte vara så himla rädd, om han gör det? Sen satt vi in honom i buren där han bajsar/kissar, och då gjorde han både och direkt. Sen hoppade han in i huset och la sig på sidan och somnade. :)
En liten fråga har jag, i huset har han en ihopvikt handduk att ligga på. Den har han boat och bökat runt med så han fått det som han vill. När jag satt in handen i huset för att plocka ut lite pellets som hamnat där så smågnagde/slickade han på mina fingrar, och rev med framtassarna på handen, som när han skulle böka med handduken. Han kanske inte gillade att jag rörde om i hans hus? Eller busade han?