• Anonym (vill inte vilja)

Ta bort sexlust

Kan man ta bort sexlusten på ngt vis? Vill inte ha ngn sexlust alls mer, vill bara bli av med den helt så att jag slipper vilja ha sex. Vill bara kunna slipppa ha sex alls mer och vara nöjd med att inte ha det!! Hatar allt som har med sex att göra, hatar det. Står i kö för en sterilisering, kan man be dem ta bort hela livmodern och allting då så att man inte längre producerar hormonerna som gör att man vill ha sex? Så man kan slippa må dåligt över att han aldrig vill, då kan vi vara nöjda båda två UTAN sex. För det finns inget positivt med att jag har en massa sexlust alls, det är enabart ett PROBLEM.

Det är inte kul att ha sex med ngn som ALLA gången man vill antingen säger nej eller suckar och "ställer upp". Det beror alltid på att han har mycket på jobb, är trött, för att jag är för på istället för att vänta ut honom och när jag försöker vänta ut honom beror det på att jag INTE tagit initiativet till sex. Det finns inget rätt sätt att vara på!! Pratar man om det gör man fel, pratar man inte om det gör jag oxå fel för hur ska han då veta. Tar jag initiativet till sex och det är oavsett hur jag gör det så är det jobbigt, tar jag inte initiativet så ja, då blir det ju inget och det är mitt fel eftersom jag inte velat ju osv.

Och när man väl har sex så är ALLT upp till MIG. Han bara ligger där och tycker att jag ska ta hand om honom och mig. Han tar inte på mig, alls. Utan jag tar på honom, försöker kyssa honom och jag ska hällst rida honom så han slipper engagera sig alls och så får jag ta på mig själv om jag vill komma. Har ngn gång bett honom engagera sig när vi haft sex, men hur kul är det mitt i allt?? Tar han initiativet till sex innebär det att han försöker trycka in kuken helt plötsligt utan ngn form av förspel alls. Man bara vaknar av att han stoppar in den. Vanligen tar han enabart initiativet till sexet när jag har mensen och då kan han inte ha sex eftersom mensen är äcklig så med sex då menas att han ber om en avsugning och fortfarande får jag inget. Jag suger gärna av honom men det käns inte kul när ända gången han vill är när han slippper ge ngt tillbaka :(

Trött på allt, vill bara slippa helt. Jag känner aldrig att jag är nöjd för det blir för sällan för MIG, när vi har det känner man sig dum efteråt eftersom det käns som att han bara ställer upp och man känner sig fullständigt värdelös efter som han inte på ngt vis verkar vilja ha mig. Vill vara med ngn som VILL ta på mig, kyssa mig över hela kroppen, som blir kåt på mig. Inte bara suckar och ställer upp "suck jag tittar ju på tv, sitter vid datorn, försöker sova osv" alltid. Aldrig att han bara vill, ALDRIG. Och jag vill inte vilja mer, jag vill inte behöva ha ngn sexlust mer för det är bara ett problem!!!

• Svar på tråden Ta bort sexlust
  • Anonym

kankse skall man söka efter någon annan att leva med? sitter lite i samma sits och tycker nog att man förtjänar bättre än det alternativet du presenterar här.

• Anonym

Detta låter ju inte kul alls :(
    Hur är er förhållande i övrigt, gosar ni och är nära varandra alls?
    Är det bara för hans skull du vill sterilisera dig eller finns det fler orsaker?

Sterilisera mig ska jag då vi inte vill ha fler barn, men en vanligt sterilisering påverkar ju inte lusten. Funderar på att ta bort allt ENBART för att slippa må dåligt av att han aldrig vill.

Vi har gått isär innan och DÅ vill han men sedan när det blev vi igen så var det som innan igen.

Inte lönt att prata om det heller då det alltid är "tillfälligt" och kommer bli bättre, det blir aldrig bättre och är aldrig tillfälligt.

• Anonym

Försök att prata om det. Funkar det inte så kanske det är bättre att separera. Ta inte bort nåt så underbart som lust.... Alla behöver närhet, värme, uppskattning och sex. Lycka till!

• Anonym

Jag tycker också du ska fundera på om det inte är värt att hitta någon ny tyvärr... även om det inte är kul.
    Han verkar inte uppskatta dig som kvinna och du förtjänar någon om bryr sig och ser till dina behov också!
    Lycka till! *styrke kram*

Anonym skrev 2009-09-07 08:48:51 följande:
    Försök att prata om det. Funkar det inte så kanske det är bättre att separera. Ta inte bort nåt så underbart som lust.... Alla behöver närhet, värme, uppskattning och sex. Lycka till!
    Går inte att prata om, jag är elak och dum som inte är nöjd så är det bara. I vårt förhållande är min sexlust inte ngt positivt utan ett enormt djävla problem. Han vill att jag ska vara nöjd och tyst och inte klaga över detta, ända sättet det kan ske på är om jag antingen låtsas vara nöjd så att han slippper märka att det inte är bra för mig eller om jag tar bort lusten helt.

Jag tänker prata med BM om hjälp att få bort sexlusten!! Vi hade världens bråk om detta i förgår då han som vanligt sucka och inte ville och sedan kom han efter en timme och skulle ändå. Då ville ju inte jag förståss då man känner sig så värdelös när han alltid säger nej eller suckar och när han sedan då kommer efter en stund så är det ju bara för att jag blev ledsen för att han inte ville som vanligt och det käns bara som att han ställer upp. Ville inte ha sex med ngn som egentligen inte ville, som bara ställde upp så jag sa nej och då blev han sur och så blev det ett jätte bråk av det. Men jag ÄR trött på att ha det så här, jag vill inte känna att vi har sex för att han "måste" utan för att han VILL. Och självförtroendet sjunker i botten när den andra säger nej jämt och suckar när han väl ställer upp. Jag ser bra ut och vet att jag gör det och att andra tycker det med, men med honom känner jag aldrig att jag duger. Ända gången jag känner att jag inte duger är med honom.

Nu "fick jag" en snabbis igår för att allt skulle bli bra. Det är inte lönt, jag behöver SEX för det är länge sedan vi hade sex där HAN oxå engagerade sig. Jag behövde inte en snabbis där jag inte ens hinner komma. Men nu har jag ju fått sex så då ska jag vara tyst och nöjd nu. Måste få bort lusten det bara är så för som det är nu HATAR jag allt som har med sex att göra, hatar min kropp som inte kan sluta vilja av sig själv. Varför kan man inte vara som alla andra tjejer som tappar lusten när de får barn, fan vad skönt det varit!!! Så hade man sluppit må piss alltid.

• bodegapeppe

Jag har haft samma problem i ett par år och i mitten av perioden hade jag samma tankar som du. Jag kom till sans och insåg att jag inte kan vara utan allt vad sex innebär resten av livet då jag är runt 40 och har många år på banan kvar.

Det finns ju medicinering för vissa som tar bort sexlusten, den kanske inte finns för vanliga dödliga?

• Anonym

Ledsen att säga det men återigen, lämna honom. Det verkar ju ligga andra saker bakom. Alla förtjänar att känna sig åtråvärda.

• Anonym (*)
    Anonym (vill inte vilja) skrev 2009-09-08 13:26:36 följande:
    Jag tänker prata med BM om hjälp att få bort sexlusten!! Vi hade världens bråk om detta i förgår då han som vanligt sucka och inte ville och sedan kom han efter en timme och skulle ändå. Då ville ju inte jag förståss då man känner sig så värdelös när han alltid säger nej eller suckar och när han sedan då kommer efter en stund så är det ju bara för att jag blev ledsen för att han inte ville som vanligt och det käns bara som att han ställer upp. Ville inte ha sex med ngn som egentligen inte ville, som bara ställde upp så jag sa nej och då blev han sur och så blev det ett jätte bråk av det. Men jag ÄR trött på att ha det så här, jag vill inte känna att vi har sex för att han "måste" utan för att han VILL. Och självförtroendet sjunker i botten när den andra säger nej jämt och suckar när han väl ställer upp. Jag ser bra ut och vet att jag gör det och att andra tycker det med, men med honom känner jag aldrig att jag duger. Ända gången jag känner att jag inte duger är med honom.Nu "fick jag" en snabbis igår för att allt skulle bli bra. Det är inte lönt, jag behöver SEX för det är länge sedan vi hade sex där HAN oxå engagerade sig. Jag behövde inte en snabbis där jag inte ens hinner komma. Men nu har jag ju fått sex så då ska jag vara tyst och nöjd nu. Måste få bort lusten det bara är så för som det är nu HATAR jag allt som har med sex att göra, hatar min kropp som inte kan sluta vilja av sig själv. Varför kan man inte vara som alla andra tjejer som tappar lusten när de får barn, fan vad skönt det varit!!! Så hade man sluppit må piss alltid.
    Känner igen en del du skriver om i tidigare förhållanden. Det är outhärdligt! Att vara den som vill hela tiden är jättejobbigt.

Nu är det inte lika även fast jag ibland kan känna att jag har mer lust än killen men jag känner mig inte värdellös o oåtrådd o så iaf. Han är världens underbaraste. Skulle gärna ha sex typ varje dag men de vet jag att killen inte vill så.. . Vet inte hur många gånger jag önskat att jag va som alla andra tjejer...som inte vill ha sex, där killen hela tiden måste tjata sig till det... skulle va mysigt me de som omväxling.

Jag tappar inte ens lusten när jag är gravid o inte efter heller.. måste va nåt fel på mig! =(
Svar på tråden Ta bort sexlust