Ta bort sexlust
Kan man ta bort sexlusten på ngt vis? Vill inte ha ngn sexlust alls mer, vill bara bli av med den helt så att jag slipper vilja ha sex. Vill bara kunna slipppa ha sex alls mer och vara nöjd med att inte ha det!! Hatar allt som har med sex att göra, hatar det. Står i kö för en sterilisering, kan man be dem ta bort hela livmodern och allting då så att man inte längre producerar hormonerna som gör att man vill ha sex? Så man kan slippa må dåligt över att han aldrig vill, då kan vi vara nöjda båda två UTAN sex. För det finns inget positivt med att jag har en massa sexlust alls, det är enabart ett PROBLEM.
Det är inte kul att ha sex med ngn som ALLA gången man vill antingen säger nej eller suckar och "ställer upp". Det beror alltid på att han har mycket på jobb, är trött, för att jag är för på istället för att vänta ut honom och när jag försöker vänta ut honom beror det på att jag INTE tagit initiativet till sex. Det finns inget rätt sätt att vara på!! Pratar man om det gör man fel, pratar man inte om det gör jag oxå fel för hur ska han då veta. Tar jag initiativet till sex och det är oavsett hur jag gör det så är det jobbigt, tar jag inte initiativet så ja, då blir det ju inget och det är mitt fel eftersom jag inte velat ju osv.
Och när man väl har sex så är ALLT upp till MIG. Han bara ligger där och tycker att jag ska ta hand om honom och mig. Han tar inte på mig, alls. Utan jag tar på honom, försöker kyssa honom och jag ska hällst rida honom så han slipper engagera sig alls och så får jag ta på mig själv om jag vill komma. Har ngn gång bett honom engagera sig när vi haft sex, men hur kul är det mitt i allt?? Tar han initiativet till sex innebär det att han försöker trycka in kuken helt plötsligt utan ngn form av förspel alls. Man bara vaknar av att han stoppar in den. Vanligen tar han enabart initiativet till sexet när jag har mensen och då kan han inte ha sex eftersom mensen är äcklig så med sex då menas att han ber om en avsugning och fortfarande får jag inget. Jag suger gärna av honom men det käns inte kul när ända gången han vill är när han slippper ge ngt tillbaka :(
Trött på allt, vill bara slippa helt. Jag känner aldrig att jag är nöjd för det blir för sällan för MIG, när vi har det känner man sig dum efteråt eftersom det käns som att han bara ställer upp och man känner sig fullständigt värdelös efter som han inte på ngt vis verkar vilja ha mig. Vill vara med ngn som VILL ta på mig, kyssa mig över hela kroppen, som blir kåt på mig. Inte bara suckar och ställer upp "suck jag tittar ju på tv, sitter vid datorn, försöker sova osv" alltid. Aldrig att han bara vill, ALDRIG. Och jag vill inte vilja mer, jag vill inte behöva ha ngn sexlust mer för det är bara ett problem!!!