Bröstpump
Jag funderar på att köpa en bröstpump men det är en hel djungel. Har ni någon bra att rekommendera?
Vill gärna höra för och nackdelar med alla olika!
Jag funderar på att köpa en bröstpump men det är en hel djungel. Har ni någon bra att rekommendera?
Vill gärna höra för och nackdelar med alla olika!
Jag har en medela harmony, handpump som passar mig bra. Jag pumpar bara ibland och tycker därför att en handpump är tillräcklig. Har inte testat ngn annan så kan tyvärr inte jämföra.
Har en Avent Isis handpump. Den funkade utmärkt. Jag kommer ändå att köpa en elektrisk (ingen aning om vilken...) denna gång eftersom jag pumpade mycket och räknar med att göra det denna gång också. Då blir det jobbigt för händerna även om man har en bra handpunp...
Någon som har erfarenheter av en elektrisk?
Ingen med erfarenheter??
Jag tycker elektrisk pump är överlägset även om man inte ska pumpa så mycket. Har en medela mini eletric som jag tycker fungerar bra om man ska pumpa lite nu och då. Har haft manuell pump också, men det är jättejobbigt att handpumpa tycker jag.
Mini eletric går att köra med batteri eller sladd. En elektrisk pump låter mer än en manuell, men det är ljuv musik i mina öron.
har en handpump från apoteket... funkar skitbra om man inte ska pumpa så mycket..
Medela mini electric hade jag och den var en gudagåva!!!
Jag hade så otroligt trånga mjölkkanaler att dotterna inte fick i sig tillräckligt. På bb rekommenderade de mig att köpa denna. SUPERNÖJD!!!