• Essmo

    Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 5...

    Vi kör vidare med ännu en tråd {#lang_emotions_cool}

    Här samlas vi scrappande vänner gamla som nya, välkomna! {#lang_emotions_smile}

    Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer ! {#lang_emotions_smile}Första tråden hittar du här
    Andra tråden hittar du här
    Tredje tråden hittar du här
    Fjärde tråden hittar du här

    Här hittar du adresser till allas bloggar

    Här hittar du massa olika scrapbookingshoppar


  • Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 5...
  • Coursell

    Grattis Goldie Måste väl nästan vara du....har inte sett nån annan med samma namn i scrapkretsar.
    Själv kom jag tvåa i "skapa som en tidning" *superglad*

  • Amelié77
    Coursell skrev 2009-11-15 09:52:04 följande:
    Grattis Goldie Måste väl nästan vara du....har inte sett nån annan med samma namn i scrapkretsar. Själv kom jag tvåa i "skapa som en tidning" *superglad*
    Oj, glömde gratta dig Coursell! GRATTIS! Det var du värd!
    Ja, jag HOPPAS att det är jag som vunnit!
  • Pyzzlan

    Grattis Coursell! Din bok är ju helt unik så det var du väl värd. Håller tummarna att det är du som vann frågesporten Miss G.

    Jag hade egentligen tänkt scrappa litet idag men det är så grått och tråkigt väder nu så jag har ingen ork och inspiration. Måste säga att jag nog är ganska beroende av ljuset när jag skapar. Gillar inte alls när det är så mörkt inne att man helt är beroende av lampbelysning... Suck! En månad till så svänger det mot ljusare tider

  • Coursell
    Pyzzlan skrev 2009-11-15 13:49:27 följande:
    Grattis Coursell! Din bok är ju helt unik så det var du väl värd. Håller tummarna att det är du som vann frågesporten Miss G.Jag hade egentligen tänkt scrappa litet idag men det är så grått och tråkigt väder nu så jag har ingen ork och inspiration. Måste säga att jag nog är ganska beroende av ljuset när jag skapar. Gillar inte alls när det är så mörkt inne att man helt är beroende av lampbelysning... Suck! En månad till så svänger det mot ljusare tider
    Jag är tvärtom Det får gärna vara kväll, karln drar på poppig musik på datorn och ungarna har disco på kontoret Bredvid mig har jag en drink då skapar jag som bäst.

    Min bok är tyvär inte unik, men jag vet inte var jag såg den första gången. Har sett flera och varit sugen på att göra en
  • Venezuela

    Grattis till vinsterna! När det gäller skapandet så funkar det nog bäst för min del om jag sitter själv och har det hyfsat lugnt runt mig. Jag har jättesvårt för att vara kreativ på träffar etc. Sen tycker jag att det är så himla svårt att packa för sådana tillställningar, vill ju kunna använda precis vad jag känner för och sååå mkt kan man ju inte ta med.

    Idag har jag bloggat om ngt så glamoröst som mitt trapphus, men ett litet julkort smet allt med ändå...

    ladydiskapar.blogspot.com

  • Cia o krabaten

    Grattis Hanna!

    JAg har för rkunnat scrappa kväll och nästan natt, men nu är jag inne i en extrem dag-scrappar period.
    Dagtid är jag så himla sugen och smyger åt mig varenda ledig stund!
    Men nu när resten av familjen sover har jag ingen mojo alls! Trist!

    Men jag ska PS'a lite iaf så jag får ngt vettigt gjort.

Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 5...