• Älskade Ängel

Snyggaste ikeabyrån???

Vilken byrå på ikea tycker ni är snyggast?? Vi har ett HELT tomt gästrum där väggarna ska tapetseras/målas denna vecka. Det blir en ljus fondtapet i lite beigeaktig nyans (med lite mönster)och resterande vita väggar. Rummet är litet, ca 13 kvadratmeter.. Och den dagen (hoppas snart) vi får barn kommer rummet bli barnrum, alltså bra om byrån passar även då.. Tips mottages tacksamt!!!

• Svar på tråden Snyggaste ikeabyrån???
  • Elli47

Svårt att säga då egentligen ingen byrå är vrålsnygg, däremot skulle jag vilja ha Hemnes stora byrå för den rymmer så enormt mycket!

• Venna

Vi har både en Aneboda (heter den så?), en Malm och en Hemnes byrå, och jag måste isåfall rekommendera Hemnes. Den är stor (ja, det beror ju på vilken storlek man väljer förstås och rymmer massor. Men det bästa är att den är stadig och stabil. Lådorna har hållt jättebra jämfört med de andra två, där botten har börjat gå ur den ena. Den känns rejäl helt enkelt.

• Elli47
    Venna skrev 2009-09-07 17:27:41 följande:
    Vi har både en Aneboda (heter den så?), en Malm och en Hemnes byrå, och jag måste isåfall rekommendera Hemnes. Den är stor (ja, det beror ju på vilken storlek man väljer förstås och rymmer massor. Men det bästa är att den är stadig och stabil. Lådorna har hållt jättebra jämfört med de andra två, där botten har börjat gå ur den ena. Den känns rejäl helt enkelt.
    Låter bra, blir nog en Hemnes i mitt sovrum iallafall! {#lang_emotions_laughing}
  • Flyssel

Jag gillar våra Hemnesbyråer! De är stadiga och rymliga, och inte plottriga eller underligt utsmyckade.

• Aiwendil

Hemnes har vi i både mörkbrunt (sovrummet) och vitt (hallen).
    Sååååå nöjda e vi

Isaks lillebror Tim har anlänt den 15e augusti 2009
  • Choklad och Nötter

Hemnes säger jag också. Har dock bara en med 3 lådor, får inte plats med nån större, men den är bra. Helt ok kvalité också.

• Älskade Ängel

Oj alla tycker om Hemnes!! Ja håller med, fin är den.. Vi har en mörkbrun Malm i vårt sovrum men det vore kul å ha nåt annat i gästrummet.. tack för tipsen

• LanaLee

Jag röstar på den stora vita hemnes!
    Jättefin och rymlig, håller stilen även om man tapetserar om eller
    utsmyckar rummet i övrigt annorlunda.

Malm har dålig kvalité tycker jag, vi har sänggavel och byrå i det och de
    har blivit jättefula på bara två år, och då har den ändå inte haft nåt hårt slitage så att säga på sig, då vi varken har barn eller hund tex.

• MarieoMagnus

jag röstar oxå för den svartbruna hemnes byrån. Har två stycken 6 lådors och jag tycker dom är supersnygga.

Svar på tråden Snyggaste ikeabyrån???