• Dinturiel

Tyger i Helsingborg

Hej alla hgbare!! Nu måste ni hjælpa mig. Ær på jakt efter nylon (ev bævernylon) och vill nu veta alla tygaffærer i Helsingborg som kan tænkas ha det. Ska nog kanske bege mig in dit i næsta vecka. Skulle gærna vilja veta vart jag kan hitta lite lekparker också, utan att behøva gøra før stora utflykter, tror 2-åringen surnar ihop annars

Tack før hjælpen!!

• Svar på tråden Tyger i Helsingborg
  • Dinturiel

Oj.. hær går det undan... huffpuff

• Dinturiel

Ingen hgbare hær idag?

• E l l a

Lekparker - vid Biblioteket, Stadsparken. Annars har de en rätt rolig lekplats vid Gröningen/ Kallis vid havet.

Tygaffärer - finns en på Söder, vid Gustav Adolfs torg, ungefär mot hörnet mot AG:s (ej UFF hållet), Sy Söder Södergatan 69. Har ett ganska stort utbud tycker jag själv. Annars finns en på Kvistoftav. 1, Söders Tygbod. Boutique Mansfield ska också ha tyger på Norra Storgatan 16.
    Annars finns det ju på Jysk både i stan och på Väla, på Väla finns det väl också någon tygaffär.

• Dinturiel

Ok, tack så mycket. Øvervæger faktiskt att hitta telefonnr till butikerna och fråga. Så man inte åker in i onødan. Men det visar sig antingen ikvæll eller på måndag.

Ska kolla væla.

Svar på tråden Tyger i Helsingborg