-
Snälla hjälp! e-posten funkar inte...
Mån 7 sep 2009 21:10 Läst 3305 gånger Totalt 10 svar
Mån 7 sep 2009 21:10
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.jag kan inte skicka e-post med outlook express och telias bredband. Har funkat hela tiden-i helgen slutade det. Telia har rekommenderat mig att skaffa nya inloggninguppgifter och det har jag gjort. Webmail funkar, men inte på min dator.
Jag har startat om datorn enligt konstens alla regler. Kan någon hjälpa mig?
Telia sa efter mer än en timme i kö-vi hjälper dig inte! Kontakta microsoft!
-
Mån 7 sep 2009 21:43 #1
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.puffar lite
-
Covenant
Mån 7 sep 2009 21:44 #2
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.På vilket sätt fungerar det inte då? Vad får du för felmeddelande?
-
Mån 7 sep 2009 21:46 #3
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.servern har oväntat kopplat ifrån..
-
Mån 7 sep 2009 21:50 #6
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.10053, Felnummer: 0x800CCC0F
anslutningen. möjliga orsaker kan vara ett serverfel, ett nätverksfel. protokoll: SMTP,port 465, secure(SSL): Ja Socket fel: 10053,felnummer 0x800CCC0F -
Covenant
Mån 7 sep 2009 22:24 #7
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Jag vet att Telia gjort en del ändringar - men det var några månader sedan.
Men kolla att det är så här det ser ut hos dig:
www.telia.se/privat/kundservice/support/internet/supporte-post/guider/andra_epost/outlook_express.page
mvh -
Tis 8 sep 2009 09:53 #8
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.ja har gjort guiden och den stämmer så långt jag kan se.
-
Tis 8 sep 2009 13:55 #9
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.funkar nu. Var en konstig adress som blokerade-på nått sätt.
Tack för hjälpen -
Covenant
Tis 8 sep 2009 14:19 #10
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Ok, varsågod. Bra att det löste sig! :)