• Svar på tråden Hur lång leveranstid från ikea.se
  • Novemberbarn 08

Vi beställde därifrån och det tog ca två veckor (om jag inte minns fel) däremot fick vi ändrat leveransdatum hela tiden pg a varor som inte fanns osv osv.. Är det mkt du beställt?

• sonen08
    Callina skrev 2009-09-08 09:17:40 följande:
    Jag har inte beställt något ännu, funderar på om det är värt det om man inte riktigt vet när det kommer Dessutom hittar jag ingen funktion på sidan där man bara ser det som går att köpa online, det borde väl finnas?
    det syns på sidan va som går att köpa online de är en varukorg och är den ej överstruken så kan man handla det
  • Agamemnon
    Callina skrev 2009-09-08 09:17:40 följande:
    Jag har inte beställt något ännu, funderar på om det är värt det om man inte riktigt vet när det kommer Dessutom hittar jag ingen funktion på sidan där man bara ser det som går att köpa online, det borde väl finnas?
    Jag har för mig att det finns en funktion som heter typ "visa vad som kan handlas online" eller så.
    Vi har beställt tre gånger. En gång tog det ca två veckor och de andra två gångerna ca 5 dagar har jag för mig.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Callina
    sonen08 skrev 2009-09-08 09:20:23 följande:
    det syns på sidan va som går att köpa online de är en varukorg och är den ej överstruken så kan man handla det
    Ja precis men mycket går ju inte att köpa online så jag skulle vilja kunna ta fram bara det som finns online. Men jag får nöja mig med att göra så då
  • sonen08
    Callina skrev 2009-09-08 09:29:57 följande:
    Ja precis men mycket går ju inte att köpa online så jag skulle vilja kunna ta fram bara det som finns online. Men jag får nöja mig med att göra så då
    det är sant, det är väl för dom vill man ska åka till dom istället
  • sonen08

sen kostar det ju extra om du ska få det hemleverat med. men man kan åka till butikerna med och handla sen får det hemkört om det är för stora saker

Svar på tråden Hur lång leveranstid från ikea.se