• Kaxmaja

Kändisdjungeln

Kändisdjungeln fartfylld, galen, rolig och spektakulär tv-underhållning - direktsänd från Malaysias djungel.

Elva kändisar lever tillsammans i ett primitivt läger i regnskogen. De är bevakade av kameror dygnets alla timmar och tittarna kommer att bestämma vilka av kändisarna som blir tvungna att ta sig an programmets galna utmaningar.

Tävlingarna kan innehålla allt från exotiska djur till höga höjder och trånga utrymmen. Klarar kändisarna att besegra sina allra värsta rädslor och fobier får de bjuda sina lagkamrater på mat eller vinner något annat härligt som de saknar i djungeln.

I Kändisdjungeln är det tittarna som har makten hela vägen och bestämmer vilka av kändisarna som får vara kvar till sist i programmet.

Kändisdjungeln direktsänds under 16 dagar från Malaysias regnskog. Premiär den 11 september klockan 21.00. Finalen går den 26 september klockan 20.00.

Detta måste vi ju så klart följa Kan det va annat än bra?

Och kom ihåg röstar man inte får man inte klaga! Om man inte bor utomlands som vissa
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Svar på tråden Kändisdjungeln
  • Mamsie

*duns*

Nu sitter jag framför TV4 och ska se på Kändisdjungeln. Ska bli spännnade! Har ju missat de första 2 avsnitten.

• mamlan
    Lantani skrev 2009-09-12 18:56:34 följande:
    Jag tyckte också det kändes som en studio och det skulle inte förvåna mig om det var så också. Såg ut som strålkastarljus alltid.
    Fast det är väl strålkastar ljus, när de direktsänder så är det ju mitt i natten där= bäcksvart.
  • mamlan

Nä nu jäklar blev jag riktigt imponerad..jag skulle inte klara att äta det där grejerna!

• Mamsie
    mamlan skrev 2009-09-13 20:24:11 följande:
    Nä nu jäklar blev jag riktigt imponerad..jag skulle inte klara att äta det där grejerna!
    Nickar och instämmer. Jisses så strongt gjort!
  • LHUF

får jag fråga? om dom säger att detta program är direkstänt och även tinas cookalong. Hur kan då Ann söderlund vara med i båda programmen i morgon? 

eller är några delar av tinas cookalong inspelade innan?
    Tilde 080319
  • Mamsie

*asg*

"sällan man har penis i munnen"
    Hon (eeeh, kvinnliga programledaren vad hon nu heter) såg förvånad ut

• Mamsie
    LHUF skrev 2009-09-13 20:27:51 följande:
    får jag fråga? om dom säger att detta program är direkstänt och även tinas cookalong. Hur kan då Ann söderlund vara med i båda programmen i morgon?  eller är några delar av tinas cookalong inspelade innan?
    *poäng*
  • LHUF
    Mamsie skrev 2009-09-13 20:30:58 följande:
    *poäng*
    hehe bara funderade lite. 
    Tilde 080319
  • Thaleia

En fundering här...känns inte den där regnskogen ganska "plastig"? Som om det är en uppbyggd scen?

• LHUF
    Thaleia skrev 2009-09-13 20:41:13 följande:
    En fundering här...känns inte den där regnskogen ganska "plastig"? Som om det är en uppbyggd scen?
    jo allt känns ganska uppbyggt. låter inte som dom är i djunglen, alltid samma studioljud,
    Tilde 080319
Svar på tråden Kändisdjungeln