Inlägg från: uddevallatjej |Visa alla inlägg
  • uddevallatjej

att gå över tiden

Bf +7 nu börjar det bli jobbigt!
    Tankarna har ju vart kring förlossningen dem senaste tre veckorna.. innan har det ju känts så långt bort.. men oron blir starkare och starkare speciellt när man inte vet när det är dax. det kan ju komma när som.
    I natt har jag inte sovit så mycket varit så orolig i kroppen rädd rent utsagt. Vill bara få detta överstökat nu!!!! Jobbigt att behöva vänta när man är så rädd för förlossningen =(

• Svar på tråden att gå över tiden
  • uddevallatjej

Det tror jag inte gäller här, det är något som har kommiit smygandes, min bm säger att detta är så vanlig så =(

• uddevallatjej

tack för alla inlägg=)
    Skall träffa min bm i morgon och berätta om min ständiga oro.. Så länge jag är sysselsatt tänker jag inte på det så.. och på dagarna vill jag bara att barnet skall komma, men när kvällen kommer det börja mörkna då får jag oros känslor i hela kroppen. Vet faktiskt inte varför dem kommer på kvällen.. har alltid kunnat sovit bra på nätterna somnar direkt när jag lägger huvudet på kudden, men icke längre=(
    Man blir ju ständigt påmind om det när folk ringer och sms ar hela tiden man vill ju bara be dem dra!! Men dem menar ju bara väl. Min sambo förstår inte mycket heller. Försöker prata men han bara det är så normalt så.. Säger han som inga barn har sen innan!!Vill helst inte bli igångsatt heller.

Svar på tråden att gå över tiden