• Rosti

3 tidiga missfalll under 1 år :(

hej,

Efter att nu fått mitt tredje tidiga missfall under ett år så ska jag nu få vara med i en studie i Borås som en läkare vid namn Lennart Blomqvist gör om upprepade missfall.

Jag undrar om det är någon som är med eller varit med i han studie? Har han hjälpt er till en lyckad graviditet? Erfarenheter?

Tacksam för alla svar då det känns hopplöst efter skrapningen av det tredje missfallet igår :(

• Svar på tråden 3 tidiga missfalll under 1 år :(
  • Rosti

Hej Cecese,

Tack för lite ljus och värme i denna mörka stund, känns hopplöst just nu :( man tänker varför händer detta oss. Vi får hålla tummarna och hoppas på lite tur vid nästa plus på stickan och hoppas att det går lika bra för oss som det gjorde för er.

• Rosti

Ingen mer som vill svara i min tråd? behöver alla råd och erfarenheter :(

• Rosti

Hej alla starka tjejer,

Tack för era inlägg, Solen 2 vi ska till lennart i oktober för utredning och hittar Lennart inga fel så kommer vi att få vara med i hans studie vid nästa graviditet. Detta känns väldigt bra då utfallet på lyckade graviditeter med hans hypoteser är mkt höga. Känns skönt att gå till botten av detta och att man har ett stöd i nösta graviditet. känns som om den vanliga sjukvården inte tar mig på allvar utan det kommer att gå bra nästa gång bla :( Jag kontaktade även fertilitetscentrum som göra missfallsutredning privat ca 4 veckors väntetid men kommer at avboka denna tid då vi får komma till lennart istället. missfallsutredning inkl kromosom kostar 9000 kr på fertilitetscentrum. Sedan finns ju det även möjlighet att få hjälp via den vanliga kön på Sahlgrensak men jag orkar inte vänta in detta.
    Solen2 vim kan väl hålla kontakten gällande studien och lennart?

kram till er alla

Svar på tråden 3 tidiga missfalll under 1 år :(