100+?????? Del 4
Då kopierar jag in mitt senaste inlägg på gamla tråden, ifall inte alla läser ikapp på den!
Jag tycker själv att jag tänkt till duktigt!
Hejhej! Mattips jag vill dela med mig av:
Jag är inget fan av grovt bröd, men det är ju sååå nyttigt. Maken köpt hem Polarkraft extrem och existens (piffiga namn ) från Polarbröd igår, och de var riktigt goda. Innehåller bara 170 resp 200 kcal / 100 gram. (De flesta andra bröd innehåller 250-270 kcal/100 gram)
Milkshake gjord på frusen naturdiet choklad, och iskall banan och lite minimjölk. MUMS!
Provivas nya mjölkdryck m extra kalcium, jättegod och bara 40 kcal/dl. Smakar lite som tysk mjölk, som jag gillar
Yoggi mini utan vanligt socker, bara 35 kcal/dl. Vanlig lättyoggi m massa socker innehåller typ 60-65 kcal/dl!!!
Naturdiets nya "bar" - Karamell, ät den och du behöver aldrig mer äta mars eller japp!
Akut chokladbehov: varm choklad på minimjölk, canderel och nån tesked kakao. BLir ca 100 kcal i en stooor mugg.
Akut chipsbehov: Potatisklyftor i ugn med en massa pommeskrydda på.
Smygvägde mig imorse, och det var TRE hg mer än i måndags, shit. jag som varit 100 % duktig bortsett från lite chips&kex i tisdags. Och bröllop på lördag, ska nog sy igen munnen innan jag går