100+?????? Del 4
Hej tjejer :D
Min katt föder barn :) Spännande!!! Ville bara berätta..:)
Hej tjejer :D
Min katt föder barn :) Spännande!!! Ville bara berätta..:)
Tre små söta ullisar kom ut :) Jätte söta! :D
Vera: Ta en kebab med bröd :D Inte så onyttigt :) Bättre än pizza :)
Åhhh.. i går var jag onyttig!! :D Vi käkade ute.. åt kött å bea å strips.. gott men FETT!! Och sen åt vi chips och dip när vi kom hem... Ops.. men värst är väll att jag även käkat chips och godis i dag.. haha.. Sambon renoverar ju badrum.. jag blir ju så ensam.. fniss... så lite godis gör mig sällskap =) Jaja.. tur det händer sällan.
Hur har ni andra klarat helgen??
Äter ni sämre på helger? Det gör då iaf jag :P
Jävla kortison!!! Jag har världens aptit och har gått upp 7-8 kg av mina som jag tappade =( Snyft... känner mig ännu fetare än innan viktminskningen :(
Visst är det jobbigt när folk tjatar på vad man äter eller inte äter??
Jag gick ner 20 kg nyligen.... eftersom att jag var sjuk och inte KUNDE äta.. självklart går man ner då.. och när jag blev frisk kunde jag ju äta igen.. MUMS! Så jag ätandes kortison och efter 2 månaders nyponsopps-diet är lika med + 10 kg!! Och guuuud vad folk tjatar på mig! Som om att jag syndar för att jag äter! Klart jag vill äta efter en sån pärs! Men jag tror att det är avundsjuka som ligger bakom tjatet.. jag gick ju ner 20 kg utan att kämpa.. och jag kan faktiskt ta att jag gått upp 10 igen.... de ska jag gå ner på ett hälsosamt sett :D
Så strunta i vad folk säger.. :P
jag vet vad du menar... om någon säger till mig att jag är duktig och att det är bra att jag går ner i vikt.. då hör jag "Du är så fet, fortsätt banta för fan".. haha.. ungefär! =)
För hade jag varit smal hade folk inte uppmuntrat mig ...
hej.. får jag gråta ut här? haha... är lite deppad.. gått upp 13 kg sen jag kom hem från sjukan för 15 veckor sedan... men sen gick jag visserligen ner 10 kg på en vecka oxå :P
Hur gör jag för att sluta gå upp i vikt? Det kvittar om jag äter nyttigt så fortsätter jag gå upp =( Skit jobbigt!!
Nu börjar mina nya kläder sitta åt oxå..
hej hej... skillnaden nu från när jag gick ner i vikt var att jag då var döende och åt kanske ett glas nyponsoppa om dagen... och vips gick jag ner 20 kg ;) Så vill jag inte leva igen.. hehe.. Så nu vill jag gå ner på ett hälsosamt sett.
Jag äter kortison.. så min aptit har varit ganska bra ja.. ;)