• Emmiez

100+?????? Del 4

Mollie:
    jaha, är det rost som är i kanterna, har undrat länge.. tack för att du berättade för mig

• Emmiez

Mollie:
    Tack
    Du fick mig att bli lite glad
    har vart lite nere idag, nu känns det bättre.. skönt att komma in här och läsa kul meddelande då

• Emmiez

Mollie:
    ja sa ju bara att du va veteran, sen va det ju du som började rosta, och det va ju det som va roligt juh

Sitter just nu o lyssnar på julmusik.. fick bara sådär julstämning.. nog för att det snöat i veckan

• Emmiez

Mollie:
    Vi flyttade till 450 kvm och ja känner att vi knappt får plats.. hur gick DET till?
    nu har vi iof "bara" 270 kvm som vi använder så, sen e det källaren som bara står och är typ

• Emmiez

Endoriana:
    va ska du få mot vikten?

• Emmiez

jamboochjag:
    övervåningen är 180 kvm, 6 rok.. sen nedervåningen, garage och källare, tillsammans 270 kvm, nedervåningen har ett stort rum som varit lanthandel när huset va nytt, tvättstuga, och sen lite andra smårum.. sen är det ett garage som är stort så det får plats 5-6 bilar sen källaren med några rum

• Emmiez

MrsK:
    jodå, gillar bilar, men dom bilar som står där, är inte våra syrran och hennes man har två bilar där,

• Emmiez

Chaina:
    Va jobbigt att få höra det
    Hoppas allt blir bra iallfall..
    *krama om*

• Emmiez

Jag har jättesvårt att hitta motivationen
    Viljan att gå ner finns där, men ja vet inte riktigt hur jag ska lösa det...
    äter onyttigt fast jag inte vill det..
    köper, äter och inser att det var fel..

Svar på tråden 100+?????? Del 4