• milla   1982

babybox från babyproffsen

Får man en per graviditet eller hur funkar det?

Har flyttat så kunde regga en på mig igen på nätet, men funderar på om jag kan hämta ut den? Mitt personnr finns väl redan regestrerat?

Nån klok som vet?
    Vore ju bra om man kunde få 2 eftersom vår gamla hink gått sönder...

• Svar på tråden babybox från babyproffsen
  • Netha85

1 per foster tror jag det är..
    Alltså är du gravid med 1 barn får du en box, är du med tvillingar får du 2 osv..

• challe 1

1 per mamma. jag försökte regga mig nu. men då stod det. "ajabaja du har ju redan hämtat en i din förra graviditet"

• Nemiia

Alltså det är ju en box per graviditet som gäller om man börjar fiffla med det och dom kommer på en så blir man återbetalningsskyldig, det står på sidan.

• challe 1
    Nemiia skrev 2009-09-10 12:22:28 följande:
    Alltså det är ju en box per graviditet som gäller om man börjar fiffla med det och dom kommer på en så blir man återbetalningsskyldig, det står på sidan.
    nej en box per familj. eller per mamma. fick nämligen inte ta en denna gången för att jag hade tagit förra gången.
  • Kima89

Ja har en liten frågan om denna box.. kan man beställa en redan nu eller måste man beställa den senare i graviditeten??

• Nemiia

challe 1 skrev 2009-09-10 12:23:46 följande:

nej en box per familj. eller per mamma. fick nämligen inte ta en denna gången för att jag hade tagit förra gången.
    aha okej men faktum att man kan bli återbetalningsskyldig om man lyckas få flera kvarstår, det läste jag när jag beställde min.
    Tyvärr lyckades jag ju ha sönder blöjhinken det första jag gjorde när jag kom hem :( mindre smart
  • challe 1

du kan beställa den nu. men kan inte hämta ut fören dom tre sista månaderna. och du måste ha en skrivare där. för du får ut ett papper som du måste ha med dig som du inte kan få ut sen.

• Nemiia

challe 1 skrev 2009-09-10 12:26:16 följande:

du kan beställa den nu. men kan inte hämta ut fören dom tre sista månaderna. och du måste ha en skrivare där. för du får ut ett papper som du måste ha med dig som du inte kan få ut sen.
    Jag hade ingen skrivare tillhands så jag mailade och mailet jag fick tillbaka funkade som bekräftelse, så det går också
  • Kima89

challe 1 skrev 2009-09-10 12:26:16 följande:

Okej.. jo de med skrivare vet jag:) de har jag hemma.. Tycker bara att de hade ju vart skönt å beställa den om ca 4 veckor å sen veta att man har en och hämta ut..:D
Svar på tråden babybox från babyproffsen