Gekås ullared - barnvagnar!?
Kan man köpa barnvagn där? Hur mycket kostar dom och är dom bra?
Kan man köpa barnvagn där? Hur mycket kostar dom och är dom bra?
Hmm... Jag såg i alla fall inga barnvagnar när jag var där för ett tag sen.
Men kan tipsa om annaaxel.se där jag ska köpa barnvagn. Gå in där om du vill ha billigare, ny vagn.
Jag vet en som köpte sin vagn där! Men de har nog bara en sort... Vet tyvärr inte vad den kostade...
Hej!
Vi köpte våran vagn där o när vi hade användt den i 2 veckor så gick den i sönder vid hjulen.. ringde upp o fick komma tillbaka med den o hämta ut en ny modell..
Vi körde 17 mil upp o hämtade den nya vagnen som var mkt smidigare faktiskt. Men även den efter 3 veckor gick i sönder. När jag hade haft den i bilen o skulle fälla upp den o trodde den var uppfälld som den alltid har varit annars så flög det skruvar av den. Vi ringde upp o fick naturligtvis byta den. Dock handlade vi annat nu o köpte en BRio vagn i stället.
Var i Ullared nu i augusti o samma vagnar fanns kvar.. Jag hade dock inte litat på dom eftersom dom har tagit tillbaka vagnarna två gånger om eftersom folk har klagat.. Men det e min erfarenhet.
Den sista vagnen vi köpte där uppe är väldigt väldigt liten så jag tror man skulle få köpa ny ganskaomgående när barnet blir större..
Kostade ca 1500/1800
Ok, då blir det inte att köpa vagn där.. vågar jag inte riskera, för tänk om det skulle hända nått när bebis ligger i vagnen!!
Sandra johansson 85 skrev 2009-09-10 18:26:53 följande:
Vi köpte en vagn där förra året, en SEGR BOZZ för 995. Hur bra som helst, kostade i "vanlig" affär 2890 så vi gjorde ett kanon köp! Tyvärr tror jag inte den finns kvar. Vi hade en Baby travel grizzly först men den va så tung att köra. Den var billig men jag hade (nu när jag vet) köpt en annan vagn
Lycka till!
Ok.. Vi behöver en ganska bastant rejäl vagn, för vi åker ganska mycket till gotland där det finns VÄLDIGT MYCKET kullerstenar ;) För vi pratade först om att skaffa en vagn med snurrbara framhjul men sen kom vi på att det kommer inte fungera..
Finns en massa kullersten här där vi bor me, å det funkar utmärkt för oss iaf med framhjul som kan snurra. Lycka till i jakten på vagn
Har köpt en vagn där, liknade Emmaljungan, troligen samma som Theodorsmamma08 har köpt. Vi har också haft problem med skruvar som losnat men inte vart de "viktiga" skruvarna som håller ihop hela konstruktionen! Överlag var det en bra vagn, utom skruvarna då(eller en mutter var det nog tillochmed) skruvade bara dit en ny mutter!
1800 kosta den..
Men jag hade nog heller köpt en annan om jag vart du..kolla på blocket brukar man ju hitta snygga vagnar för lågt pris!