• murranmutt

Gekås ullared - barnvagnar!?

Kan man köpa barnvagn där? Hur mycket kostar dom och är dom bra?

• Svar på tråden Gekås ullared - barnvagnar!?
  • murranmutt
    Theodorsmamma08 skrev 2009-09-10 19:16:27 följande:
    precis, sonen låg i den när skruvarna flög men vi hant o få upp honom.. tack o lov
    Vilken tur att ni hant få tag i honom!! Läskigt sånt där..
    Melnics mamma skrev 2009-09-10 19:17:44 följande:
    Finns en massa kullersten här där vi bor me, å det funkar utmärkt för oss iaf med framhjul som kan snurra. Lycka till i jakten på vagn
    Vad har ni för vagn?
  • Melnics mamma

Vi har kvar vår vagn vi köpte på gekås förra sommaren, en SEGR bozz. Vet inte om det underlättar att det är lufthjul, kanske är lättare att köra på kullersten då. Fast det är många i vår stad som har svängbara "plasthjul"...

• Sandra johansson 85
    murranmutt skrev 2009-09-10 19:27:35 följande:
    Sandra johansson 85 skrev 2009-09-10 19:20:10 följande:
    babyproffsen.se/produkt/visa/24:BabyTravel_Grizzly
    Tack!
    Smaksak, men jag tycker mer om min. Jag bor typ 6 mil från Tranås där deras butik ligger, så jag hämtar den.
  • murranmutt

Sandra johansson 85 skrev 2009-09-10 19:31:41 följande:

Tack! Smaksak, men jag tycker mer om min. Jag bor typ 6 mil från Tranås där deras butik ligger, så jag hämtar den.
    jo precis.. men såg nu att den väger 22 KILO!! Det är väldigt mycket.. Ska in förmodligen in till stan imorgon och provköra den.. sen får vi se!!

Carena free var något jag också funderade på..
    www.littlekidscorner.se/sv/article/4627/carena_free_2009
  • Sandra johansson 85
    murranmutt skrev 2009-09-10 19:36:30 följande:
    Sandra johansson 85 skrev 2009-09-10 19:31:41 följande:
    jo precis.. men såg nu att den väger 22 KILO!! Det är väldigt mycket.. Ska in förmodligen in till stan imorgon och provköra den.. sen får vi se!!Carena free var något jag också funderade på..www.littlekidscorner.se/sv/article/4627/caren...
    Kanske det är... Har för mig att min vägde 16kg
  • murranmutt

Nej det blir nog ingen babytravel.. hmm.. 22 kg!! Kommer inte bli lätt att vara ute o köra den när jag är ute med mina vildar!! speciellt inte om man måste "svänga snabbt" och inte om jag ska ha ståbräda...

ÅÅH det är så svårt!!

• TheodorMiranda

Nu har jag inte hängt med om vilken prisklass du vill ha men Brio Sing vagnen e väldigt bra o väldigt nätt.. Tror den väger runt 14 kg..

• Ledilnaan

TS: Om du vill ha en vagn som är bra till att köra på kullerstenar med så rekommenderar jag en brio. Den har ett bra gung, som gör att inte bebisen skumpar runt för mycket i vagnen. Många andra vagnar har ingen stötdämpning och där studsar bebisen omkring i vagnen.

• Troll1

Har älskat vår BRIO Happy! Den har luftpumpade däck och är mjuk att köra, utan att vara det minsta svajig.
    Nu är hon så stor så vi ska köpa en Nany Travel trehjuling. Känns faktiskt sorgligt att nu sälja Brion...

Svar på tråden Gekås ullared - barnvagnar!?