hund parning
hur har det gått?? blir det något? hr oxå en taxtik som löpte i samma veva som din. tog hit en renrasig drever, o de var i hundgården hela tiden, så.... hde varit kul att följas o se om det blir nåt.
hur har det gått?? blir det något? hr oxå en taxtik som löpte i samma veva som din. tog hit en renrasig drever, o de var i hundgården hela tiden, så.... hde varit kul att följas o se om det blir nåt.
kimsi.... jo hur så? med en van hane som bara parat sej utan hjälp så e ja inte orolig...
men det var inte dej ja skulle följas åt med så lägg ner ....
det är upp till var o en att göra hur man gör.... respekt!
ja vet mycket väl om hundarnas säkerhet. men hur fan tror du att hundar, rävar, vargar mm gör?? går o hämtar nån som håller?? deras instinkt e nog ganska mycket bättre än vår! o , visst ja kunde varit med men ja har dem precis om knuten så ja både ser o hör hela tiden!! min hund e en familjemedlem som alltid får det bästa, så snälla hoppa inte på allt som uttalar sej.
du har dinaåsikter o jag mina. eller? o ja drar in va fan ja vill i mina inlägg, precis som du hoppar in o ska styra upp alla fel som alla gör på fl. du har säkert kunskap men ja e fan inte född i går. lägg ner nu, det var inte dej ja hade intresse av. isåfall hade ja skrivit till dej direkt... tråkit att aldrig kunna delt i en tråd här inne utan tjafs. har folk så jäkla mycket fritid???
hemskt vad alla blir upprörda över detta.... jag lät hundarna vara själva i hundgården, med tillsyn flera ggr om dagen! har rådfrågat min veterinär innan, flera gånger dessutom. risken att undar "drar" söndre varandra e väldigt liten, men visst risken finns såklart. har oxå hjälp av en mkt god vän till mej som hjälper mej med min tik trimnig kloklipp mm. o vi träffas allt som oftast varje vecka!! ja har pluggat i böcker, nätet..name it! påläst e jag, men absolut inte expert som ni. OM det blir valpar växer de upp inomhus med barn och vuxna. jag gör så som jag har lärt av böcker goda vänner mm. o har min goda vän som en väldigt bra hjälp. mn kan ju inte intala sej att allt går åt skogen, men e medveten om riskerna.
missade skriva att hon oxå drivit kennel....