• livet leker

STradera.. sälja POP skid set ihop eller delat?? Hjälp...

Jag skulle vilja ha hjälp med om det är bäst att sälja skidjackan för sig o byxan för sig eller tillsammans som set? Många kanske bara vill ha en jacka, eller vill många ha ett SET?

Tips o råd tack på förhand,

• Svar på tråden STradera.. sälja POP skid set ihop eller delat?? Hjälp...
  • livet leker

vad är bäst? PUFFAR..

• livet leker

men ingen? Hur skulle ni gjort?

• livet leker

jo jag får göra det..

• Bakeapple

Jag skulle helst vilja köpa som ett set, letar mycket på Tradera nu, MEN mina barn har så korta ben så de behöver en stl mindre på byxorna än på jackan, så då behöver man oftast köpa de var för sig ändå. Kolla även i Traderatråden här på fl, de vet säkert!

• jajja81

Jag röstar för att sälja det var för sig.

Jag köpte ett vinterset med både jacka,byxa,mössa och vantar allt från pop, på tradera inför vintern 07/08 för 600kr.

Inför vintern 08/09 sålde jag det var för sig och fick totalt ihop 1200 kr för alla delar!

• livet leker
    jajja81 skrev 2009-09-11 23:03:39 följande:
    Jag röstar för att sälja det var för sig. Jag köpte ett vinterset med både jacka,byxa,mössa och vantar allt från pop, på tradera inför vintern 07/08 för 600kr.Inför vintern 08/09 sålde jag det var för sig och fick totalt ihop 1200 kr för alla delar!
    DET är en bra affär! jag har kollat lite på hur andra gör så jag gjorde likadant, delade på setet
  • Bridgett

Jag skulle lagt upp två annonser som går ut med några minuters mellanrum och tipsat om jackan i byxannonsen och tvärtom. Lycka till!

• jajja81
    Bridgett skrev 2009-09-12 06:13:42 följande:
    Jag skulle lagt upp två annonser som går ut med några minuters mellanrum och tipsat om jackan i byxannonsen och tvärtom. Lycka till!
    Precis så gjorde jag med!
  • livet leker
    jajja81 skrev 2009-09-12 07:09:01 följande:
    Precis så gjorde jag med!
    Det har jag gjort plus att jag länkade, blir kanonbra
Svar på tråden STradera.. sälja POP skid set ihop eller delat?? Hjälp...