skäms för min förlovningsring
Jag fattar inte vad det är med er?? TS hade en drömbild i huvudet och hon är besviken över att det inte ens blev nästan likt. Är det så konstigt? Låt henne få känna som hon vill!
Jag fattar inte vad det är med er?? TS hade en drömbild i huvudet och hon är besviken över att det inte ens blev nästan likt. Är det så konstigt? Låt henne få känna som hon vill!
Anonym (hemskt) skrev 2009-09-10 22:33:52 följande:
Anonym (hemskt) skrev 2009-09-10 22:37:38 följande:
Alltså...Om ts hade önskat en sten av den anledningen att hon verkligen tycker att det är väldigt fint osv hade jag haft större förståelse. Men att vilja ha en stor sten för att alla andra ska bli avundsjuka och jämföra sig är ju bara tramsigt.
Jag behöver ingen diamant för att skryta. Jag har min man att skryta med
Får jag fråga TS... Spelar det verkligen någon roll? Om det nu är andras åsikter du bryr dig så mycket om är det inte mer pinsamt att erkänna att du själv har fått fixa till din ring än att bara tala om för folk att er kärlek är viktigare än deras åsikter?
Anonym (hemskt) skrev 2009-09-10 23:01:42 följande:
Anonym (lyckligast) skrev 2009-09-10 23:04:19 följande:
Anonym (hemskt) skrev 2009-09-10 23:06:31 följande:
Anonym (lyckligast) skrev 2009-09-10 23:07:29 följande:
Jag har ingen ring alls trots att jag är förlovad. Betyder det att jag är oälskad?
Anonym (hemskt) skrev 2009-09-10 23:16:19 följande:
Detta kommer att låta helt sjukt hårt men det är bannemej verklighet. En vacker dag kanske mannen är död, borta och finns inte längre. Du kan inte ta i honom, prata med honom, somna hos honom, gråta ut hos honom eller skratta med honom. Den dagen kommer du att önska att du kunde titta ner på ringen han valde åt dig och se honom.
Jag försöker inte vara elak jag försöker bara brutalt påpeka hur verkligheten ser ut och ge dig en tankeställare.