• Anonym

skäms för min förlovningsring

Burberry skrev 2009-09-11 14:39:38 följande:
    förhoppningsvis inte, för det är nog ofta försäljaren som valt ring, många män vågar inte bestämma själv..
    Jaaaaa............men herreguuuuud....tänker du om varenda jäkla karl...att ingen.om dom inte kostat 15.000.......inte har tyckt till själv??? GE DEJ!!!!!!
  • Anonym
    Anonym (bling-ring) skrev 2009-09-11 14:48:38 följande:
    Då har du inte läst speciellt noga eller misslyckats totalt med läsförståelsen.
    Ett fint sätt att säga att jag måste va gördum....
  • Anonym

Vi hoppade över förlovningsring och köpte en underbar vigselring istället, men då var vår förlovning bara i tre månader... Varför kan ni inte bara köpa en ny till dej som du väljer, du ska ju ha den resten av ditt liv?

• Anonym
    Anonym (30000) skrev 2009-09-11 14:58:10 följande:
    Jag köpte en förlovningsring för 40´000 till min tjej. Hon sa ja som tur var men det var verkligen en chansning. Vi är inte gifta och kommer nog inte gifta oss heller.Men hon får komplimanger för ringen varje dag. Inte alls blingig, bara utsökt. Att köpa begagnad förlovningsring tycker jag är trist, såvida det inte råkar vara en släktring.Och jag är svensk, min tjej med. (om nån undrar)
    OCH med detta vill du säga??????
    Hade min man köpt en ring för 40 ooo så hade jag på allvar dumförklarat karln.....
  • Anonym
    Anonym (30000) skrev 2009-09-11 14:58:10 följande:
    Jag köpte en förlovningsring för 40´000 till min tjej. Hon sa ja som tur var men det var verkligen en chansning. Vi är inte gifta och kommer nog inte gifta oss heller.Men hon får komplimanger för ringen varje dag. Inte alls blingig, bara utsökt. Att köpa begagnad förlovningsring tycker jag är trist, såvida det inte råkar vara en släktring.Och jag är svensk, min tjej med. (om nån undrar)
    Skrev du fel...eller la du på ytterligare 10.000???
    Inlägget skrivet av 30.000...........hm, osar osanning!!
  • Anonym
    Burberry skrev 2009-09-11 15:00:38 följande:
    Kanske du borde inse att denhär tråden inte passar för dig?
    Av vilken anledning???
    HAde ingen aning om att det var du som bestämde vart jag skulle va.....
    Vart ska jag gå näst??
  • Anonym
    Burberry skrev 2009-09-11 15:05:19 följande:
    Jag fattar bara inte varför du hänger här, när det stör dig så mycket att någon vill ha en fin ring. Jag försöker inte bestämma något, tror bara du skulle må bättre av det.
    Synd att du tror det....för det stämmer inte:
    jag sitter inte här för att bli tillrättavisad av nån som tror sej ha befogeheten att lära andra tycka rätt....inse....snälla!!
  • Anonym
    Troll1 skrev 2009-09-11 15:04:51 följande:
    Burberry: Jag förstår faktiskt inte dina inlägg.
    Jag kan misstänka att detta är trådstartaren....
  • Anonym
    Anonym (30000) skrev 2009-09-11 15:13:56 följande:
    Eller snålföklarat Det krävs ju ingenting för att klämma fram ingenting, eller? Det låter som du tog illa vid dig. Var nöjd med att du har en kille som köper en billig ring åt dig istället, det passar ju dig tydligen.Min tjej ska inte behöva gå omkring med en billig ring resten av livet, om jag har råd att köpa den snyggaste ringen. Varför liksom?Dessutom blir jag glad varje gång jag ser ringen, och det är värt mycket för mig. Ringen måste ju matcha henne, och hon är grym.
    SÅ PATETISKT..........
    Skulle kvinnan i fråga vara värd mer pga en ring...så kan inte din va mycket för världen.
    Äckligt......handlar definitivt inte om avundsjuka...jag ser INGEN kärlek i det du skriver....
  • Anonym

TACK...Burberry för anmälningen..........är det så man disskuterar i en tråd??? hahaha

Svar på tråden skäms för min förlovningsring