• sassus

Ge bort ett restaurangbesök...

Tänkte på en sak idag... Det finns ju en liten box man kan ge bort som berättigar till t.ex ansiktsbehandling (heter det Smartbox?)... Har också hittat liknande för äventyrsupplevelser... Min fråga är om det är nån som vet om det finns nåt liknande för restaurangbesök? Tycker det skulle va en bra present till t.ex pappa...

• Svar på tråden Ge bort ett restaurangbesök...
  • sassus

Googlade lite och hittade en sida där man kan köpa restaurangpresentkort

• Lilda

vilken bra idé! Vad heter den?

• sassus

Restaurangguidens presentkort. Sök på det...

• 071001

Som jantingstrom, kontakta restaurangen du vill ge bort en middag på.

• sassus
    071001 skrev 2009-10-06 09:58:30 följande:
    Som jantingstrom, kontakta restaurangen du vill ge bort en middag på.
    Tycker det är lättare att köpa ett presentkort (som man smidigt kan beställa från nätet) eftersom jag inte bor i samma stad som pappsen... Har liksom ingen aning om vilken restaurang jag skulle välja om jag skulle välja nån åt honom...
  • jantingstrom

vilken stad bor han i? hur mycket får det kosta?

betalning kan man säker göra med kort över telefon

• sassus
    jantingstrom skrev 2009-10-06 23:16:48 följande:
    vilken stad bor han i? hur mycket får det kosta? betalning kan man säker göra med kort över telefon
    Stockholm. Vet inte riktigt hur mkt jag tänkt, 600 kr kanske... Känner inte hans tjej så bra och vet inte vilka restauranger de föredrar så det känns smidigt att ge bort ett presentkort så kan de välja själva.
  • Butterscotch

På Designtorget finns en bok att köpa som ger "gå två, betala för en" på en massa bra restauranger i Stockholm, det kanske kan vara nåt? Jag har köpt den som julklapp tidigare (kostar några hundra) och det var väldigt uppskattat. Kommer dock inte ihåg vad den heter just nu, eller vilken tidsperiod rabatterna gäller för.

• StrawberryDaquiri
    Butterscotch skrev 2009-10-07 21:54:36 följande:
    På Designtorget finns en bok att köpa som ger "gå två, betala för en" på en massa bra restauranger i Stockholm, det kanske kan vara nåt? Jag har köpt den som julklapp tidigare (kostar några hundra) och det var väldigt uppskattat. Kommer dock inte ihåg vad den heter just nu, eller vilken tidsperiod rabatterna gäller för.
    Vilken rolig grej, måste kolla om de finns kvar :)
Svar på tråden Ge bort ett restaurangbesök...