Elektrikern vill ha 500 kr/tim SVART.... :-o
Är det inte hysteriskt mycket? Har du anlitat elektriker, vitt eller svart, och hur mycket betalade du?
Ska ringa honom imorgon, och det vore skönt med lite kött på benen.
Är det inte hysteriskt mycket? Har du anlitat elektriker, vitt eller svart, och hur mycket betalade du?
Ska ringa honom imorgon, och det vore skönt med lite kött på benen.
Skämtar du??
oj! betalar han elräkningen också?
Vi har gjort det engång... Vi betalade honom 100kr timmen + matrial kostnader...
men 500!!! det låter skit dyrt!!!
Alltså... för 500 kr/timmen så kan du anlita en bra elektriker vitt. Fast fasen vet om du inte skulle komma billigare undan med den lösningen till och med...
Mickan 81: Hundra kr/tim känns mer rimligt. Vi satt med hakorna i golvet när jag öppnat SMSet med hans pris.
Är nog läge att börja dammsuga bekantskapskretsen efter någon vänligt själ med B-behörighet.
Väntar o längtar: Ja, det känns som att det borde gå att få det hela med kvitton å allt och ändå få pengar över.
Nån som vet ungefärligt timpris vitt för elektriker?
Skulle tippa på att det är under 400 kr/timmen. Tyvärr har jag inte världens bästa minne...
väntar o längtar: nej, vem har det.
Idag gick jag hemifrån, knatade i tio minuter. Började sen gräva i väskan efter mobilen. Insåg att jag glömt den. Knatade hem, ställde barnvagnen vid trappen och sprang in för att hämta mobilen. Letar överallt - ingen mobil. Ringer till slut till den från den fasta telefonen - varpå det börjar ringa i barnvagnen. Juuuust deet - det var ju däääär jag la den.... Minne, vad är det nu igen?
500,, är han helt pantad i huvudet???
Är runt 300:-
Nä TS hitta en annan....
Svart menar jag ska ligga runt 300.- timmen...
Om man anlitar "vitt" så får du räkna runt 8-900:- tim...Elare är dyra..
Svart menar jag ska ligga runt 300.- timmen...
Om man anlitar "vitt" så får du räkna runt 8-900:- tim...Elare är dyra..