• salj00

Elektrikern vill ha 500 kr/tim SVART.... :-o

Är det inte hysteriskt mycket? Har du anlitat elektriker, vitt eller svart, och hur mycket betalade du?

Ska ringa honom imorgon, och det vore skönt med lite kött på benen.

• Svar på tråden Elektrikern vill ha 500 kr/tim SVART.... :-o
  • väntar o längtar

Skämtar du??

• Pockadockan

oj! betalar han elräkningen också?

• Mickan 81

Vi har gjort det engång... Vi betalade honom 100kr timmen + matrial kostnader...
    men 500!!! det låter skit dyrt!!!

• väntar o längtar

Alltså... för 500 kr/timmen så kan du anlita en bra elektriker vitt. Fast fasen vet om du inte skulle komma billigare undan med den lösningen till och med...

• salj00

Mickan 81: Hundra kr/tim känns mer rimligt. Vi satt med hakorna i golvet när jag öppnat SMSet med hans pris.

Är nog läge att börja dammsuga bekantskapskretsen efter någon vänligt själ med B-behörighet.

Väntar o längtar: Ja, det känns som att det borde gå att få det hela med kvitton å allt och ändå få pengar över.

Nån som vet ungefärligt timpris vitt för elektriker?

• väntar o längtar

Skulle tippa på att det är under 400 kr/timmen. Tyvärr har jag inte världens bästa minne...

• salj00

väntar o längtar: nej, vem har det.
    Idag gick jag hemifrån, knatade i tio minuter. Började sen gräva i väskan efter mobilen. Insåg att jag glömt den. Knatade hem, ställde barnvagnen vid trappen och sprang in för att hämta mobilen. Letar överallt - ingen mobil. Ringer till slut till den från den fasta telefonen - varpå det börjar ringa i barnvagnen. Juuuust deet - det var ju däääär jag la den.... Minne, vad är det nu igen?

• CB72

500,, är han helt pantad i huvudet???
    Är runt 300:-

Nä TS hitta en annan....

• CB72

Svart menar jag ska ligga runt 300.- timmen...

Om man anlitar "vitt" så får du räkna runt 8-900:- tim...Elare är dyra..

• CB72

Svart menar jag ska ligga runt 300.- timmen...

Om man anlitar "vitt" så får du räkna runt 8-900:- tim...Elare är dyra..

Svar på tråden Elektrikern vill ha 500 kr/tim SVART.... :-o