• Anonym

Hur suger man av en enorm kuk???

Ojojoj... har träffat en kille, vi har inte haft sex, men fy tusan vad han är välutrustad!!! Shit alltså, det är det värsta jag varit med om. Jag har inte kunnat sluta tänka på hur i hela friden det ska gå till att suga en sån stor. Haha ja jag ser honom knappt som en person längre utan som en stor vandrande kuk
    Visst har jag varit med välutrustade killar förr men inget som går jämföra med denne och de senaste åren har det varit makens som gällt och den är ju säkert minst hälften så liten på alla håll och kanter.
    Hur fan gör man då man ska suga av en riktigt välutrustad kille???

• Svar på tråden Hur suger man av en enorm kuk???
  • Anonym

ehh man gör väl som vanligt..fast man kanske inte kan ta den lika djupt...

• Anonym
    Anonym skrev 2009-09-11 23:27:28 följande:
    ehh man gör väl som vanligt..fast man kanske inte kan ta den lika djupt...
    Tänkte mer på tips på tekniker som kan uppskattas om man lixom inte får in den i munnen. tror inte det blir en så bra avsugning om man måste spärra upp käften allt man kan :-P
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-09-11 23:31:07 följande:
    Tänkte mer på tips på tekniker som kan uppskattas om man lixom inte får in den i munnen. tror inte det blir en så bra avsugning om man måste spärra upp käften allt man kan :-P
    ja men alltså, när du suger killar med mindre kuk...suger du då bara...?
    jag brukar iaf slicka på undersidan där strängen är och slicka och suga och smeka med handen omvartannat..ingen har klagat hittils...

hur stor är den egentligen eftersom du inte tror den får plats i munnen =/
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-09-11 23:34:07 följande:
    ja men alltså, när du suger killar med mindre kuk...suger du då bara...?jag brukar iaf slicka på undersidan där strängen är och slicka och suga och smeka med handen omvartannat..ingen har klagat hittils...hur stor är den egentligen eftersom du inte tror den får plats i munnen =/
    Jo jag suger bra på mindre kukar... men ja den här skrämmer mig lite å vill ju inte vara dålig. Brukar inte bara suga men känns ju som att det är nästintill omöjligt med denna killen...
  • I Love You Three

ta in en bit i munnen och ha tungan utanför om du förstår hur jag menar (på undersidan av kuken ska tungan vara) cirkla sen med tungan runt om kuken samtidigt som du suger upp o ner som vanligt, lek med handen runt samtidigt och slicka längst med hela om vartannat. Mycket uppskattat här ;) men svårt att förklara hur man gör. Hångla med den :P

• Anonym

I Love You Three skrev 2009-09-11 23:38:39 följande:

ta in en bit i munnen och ha tungan utanför om du förstår hur jag menar (på undersidan av kuken ska tungan vara) cirkla sen med tungan runt om kuken samtidigt som du suger upp o ner som vanligt, lek med handen runt samtidigt och slicka längst med hela om vartannat. Mycket uppskattat här ;) men svårt att förklara hur man gör. Hångla med den :P
    Haha tack, det var ett konkret tips
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-09-11 23:39:31 följande:
    Är det en svart kille?
    Haha nä han är en riktig blekfis :-P
  • Anonym (förstår)

haha förstår hur du känner dig, min sons pappa hade en enorm!! Jag fick inte ens in ollonet i munnen, ingenting gick in, den var verkligen enorm!!!

• Anonym

Anonym (förstår) skrev 2009-09-11 23:41:14 följande:

haha förstår hur du känner dig, min sons pappa hade en enorm!! Jag fick inte ens in ollonet i munnen, ingenting gick in, den var verkligen enorm!!!
    Så vad gjorde du då???
Svar på tråden Hur suger man av en enorm kuk???