Tips mot bakfylla
Var ute inatt och drack alldeles för mycket. Huvudet känns större på insidan, rummen rör sig och illamåendet sitter i halsen.
Hur blir jag av med bakfyllan?
Var ute inatt och drack alldeles för mycket. Huvudet känns större på insidan, rummen rör sig och illamåendet sitter i halsen.
Hur blir jag av med bakfyllan?
drick ordentligt då bakfylla beror på vätskebrist.
Jag brukar dricka mycket vätska, ta huvudvärkstablett och äta fet mat.
Om jag kan, så sover jag en stund.
Jag har tyvärr inga superbra tips..
Vänta tills det försvinner
Undvik alkohol!
Duscha om du inte gjort det än, gå på toaletten, drick vatten, ut och gå i frisk luft... Brukar hjälpa mig :)
Tack
Det finns en vätskeersättningstablett på Apoteket som funkar kanon, "Resorb" heter det.
Drick lite läsk,ät lite mat.
Sen låt bli att dricka för mycket....
Får väl ta mig i kragen och promenera till centrum för att köpa pizza och resorb.
Jag brukar inte bli så här bakis. Lovar. Men, men... Jag hade kul iaf
Brukar alltid använda resorb om jag vet att jag fått i mig för mycket. Tar ett stort glas innan jag somnar, funkar kanon :) sen är man ju oftast seg för att det inte blir så mycket sömn, men det kan jag lätt ta om jag slipper må illa och ha ont i huvet :)
Ta en återställare!
Innan du lägger dig ska du ta huvudvärkstablett, dricka masser med vatten, och äta en macka. bruka jag tips andra om dom säger att det hjälper själv blir jag aldrig bakis. Har nämligen en kanonbra njure enligt läkaren.
Fast nu är du redan bakis så drick mycke vatten, försök kissa mycket, ät och sen kan du sova ett tag.
Men kör inte bil!!!!!!!!