Inlägg från: livet leker |Visa alla inlägg
  • livet leker

IKEA Ektorp soffa??

Letar nya soffa.. Ektorp ser ok ut, är ni nöjda ni som har den?

• Svar på tråden IKEA Ektorp soffa??
  • livet leker

Tack alla... får bli en sån, endera 2+3 eller en hörnis.. få se Tack

• livet leker
    Amazina skrev 2009-09-12 14:51:51 följande:
    Har en vit fåtölj. Asskön! Blir dock smutsig! När man tar av klädseln på fotpallen flyger plopparna som ska hålla dynan på plats bort. Rätt dåligt!Nu har vi typ bara två kvar! Älskar dock fåtöljen!
    Det är 10 års garanti på det!
  • livet leker

mörkbeige eller brun, det är frågan.. vilken färg tycker ni är snyggast?

• livet leker

Var o kollade i dag, vi köpte den inte, den är för liten! Man får inte plats att ligga 2 brevid varandra, inte ens en vuxen o ett barn (ligga på sidan)
    Ska leta efter en djupare soffa

• livet leker

lill linda 82 skrev 2009-09-13 14:56:22 följande:

jag har en beige... och jag vill sänga ut den! sersutten efter ha haft den 3 år, inne på 4:de året. och dragkedjorna pallar inte många tvättar, inte heller tyget, det blir veck som inte går bort o den är hemsk i färgen.tyg ikea soffa + barn passar inte ihop! önskar jag köpt en skinnsoffa som bara är att torka av...
    Det är års garanti på den
  • livet leker
    Epona skrev 2009-09-19 11:47:03 följande:
    livet leker skrev 2009-09-12 12:13:13 följande:
    Jag är inte nöjd. Alla klädslar jag haft har krymp så pass att man knappt eller inte alls får på dem igen trots att jag följt tvättråden. Ena armstödet sitter löst.När man tar bort klädseln så flyger det fjädrar överallt eftersom sömmen till stoppningen i sittdynorna gått upp.
    Det är 10 år garanti på den...
  • livet leker
    Epona skrev 2009-09-20 20:55:09 följande:
    livet leker skrev 2009-09-20 20:50:13 följande:
    Man får väl bara utnyttja garantin en gång? Jag använde garantin på klädseln. Efter första tvätten med nya klädseln så krympte den också. Fick inte byta en gång till.
    nej absolut inte, är det 10 fel får du reklamera alla..
  • livet leker
    Epona skrev 2009-09-20 21:18:01 följande:
    Men inte samma fel flera gånger? De strök ju varan på kvittot när vi fick ny klädsel på Ikea.
    jag då får du reklamera den nya klädseln om det är tillverkningsfel på den, om den krymper o om dom angett att den inte ska krympa så får dom stå för det.
  • livet leker
    Epona skrev 2009-09-20 21:34:26 följande:
    livet leker skrev 2009-09-20 21:23:16 följande:
    Jag tror inte vi fick något mer kvitto. Får kolla det.
    Det ska ni ha fått, annars har dom gjort fel, eller så skulle dom skrivit på originalkvittot datum ni fick en ny klädsel, för det är 10 år från det datumet i så fall
Svar på tråden IKEA Ektorp soffa??