• Anonym (orolig)

Blodiga flytningar

Lite smått detaljerad fråga, men tänkte höra ändå...om det är någon annan som varit med om samma..

Senaste mensen slutade för ca två veckor sen och den senaste veckan har det kommit flytningar som är lite blodiga samt mer brun/röd-färgade. Det är inte varje gång utan bara ibland.

Idag när killen och jag smekte varandra gick jag på toa efteråt och även då kom det blod i flytningen. De är ganska slemmiga också..(lite too much info där..jag vet..sorry!).

Är det normalt? Behöver jag oroa mig? Har suttit och surfat på diverse sidor och jag jagar upp mig. Är 23 år gammal och har varit på min årliga cellprovskontroll som inte visade några förändringar..så det kan det väl inte vara?

Hoppas på svar..!

/Orolig..

• Svar på tråden Blodiga flytningar
  • gaffsan

Jag fick blödde vid samlag pga av p-pillerna jag åt.
    Fick byta sort . 

• Anonym (orolig)

Jag har inget preventivmedel överhuvudtaget..åt p-piller för något år sedan, men slutade då jag bara mådde piss av dem. Har inte tagit tag i det igen..tyvärr.

• gaffsan
    Anonym (orolig) skrev 2009-09-12 19:33:32 följande:
    Jag har inget preventivmedel överhuvudtaget..åt p-piller för något år sedan, men slutade då jag bara mådde piss av dem. Har inte tagit tag i det igen..tyvärr.
    Okey, du får beställa tid på gyn, de vet nog {#lang_emotions_sunny}
  • Anonym (orolig)

Mja..det tvivlar jag på :P

• Anonym

känsliga slemhinnor...det ahr jag och blöder ibland efter sex

• Anonym

har du tagit ett grav.test?

Svar på tråden Blodiga flytningar