• Anonym

Skillnaden stor/liten snopp..

Jag vet att det finns en del trådar ang. kukstorlek här sen tidigare
    Men de flesta kanske slutar med mest trams och så

Jag skulle gärna vilja höra från tjejer med erfarenhet av olika storlekar så att säga, beskriva lite mer seriöst..På vilket sätt skiljer det sig..

Själva känslan när den är inne...hur känns en stor och en liten..
    Och i övrigt..hur skiljer sig sexet...för/ nackdelar..

Tack på förhand

• Svar på tråden Skillnaden stor/liten snopp..
  • Anonym
    Trust me skrev 2012-05-01 00:24:38 följande:

Du fattar visst inte. Du har samma problem som de rabiata porrmotståndarna. De ser det som att alla sexuella och relationsproblem kommer från porren. Allt är en stor jävla porrskada. Varför? För att det blivit en fix idé hos dom. Varför? För att de inte har den mognad som krävs för att separera flera känslor från varandra och sätt dom i ett större perspektiv som inbegriper inte bara dom själva utan även andra människor och andra människors behov och känslor.

Du har en fix idé om att kukstorleken är allt. Det handlar inte om vad kvinnor faktiskt tycker eller i vilken utsträckning eller på vilket sätt det har relevans. Det här förmår inte du för du saknar den mentala och emotionella mognad som krävs för att tänka på andra än dig själv och på de känslor du har just nu.

Så de kvinnor som ratar män pga kukstorlek tänker på andra än sig själv?
  • Trust me
    Anonym skrev 2012-05-01 00:33:52 följande:

Så de kvinnor som ratar män pga kukstorlek tänker på andra än sig själv?

Det går heller inte att prata med den som har en fix idé för den personen är, som uttrycket antyder, fixerad vid sin idé. Inte på något sätt mottaglig för argument eller att ens fundera på hur empirin som talar emot den kan se ut.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym
    Trust me skrev 2012-05-01 07:18:27 följande:

Det går heller inte att prata med den som har en fix idé för den personen är, som uttrycket antyder, fixerad vid sin idé. Inte på något sätt mottaglig för argument eller att ens fundera på hur empirin som talar emot den kan se ut.

Du svarar inte på min fråga.

Dessutom, varför saknar jag mental mognad för att jag anser att kvinnor föredrar en kuk väl över medel och samtidigt skulle kvinnor som sysslar med sådant fokus på kukstorlek att de väljer efter det inte göra det? Jag skulle påstå att det är precis tvärtom angående vilken som saknar mental mognad. 
  • Trust me

Gaaaaaah!!!!!!!!!!

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Studentpappa
    Anonym skrev 2012-04-30 23:47:00 följande:
    Om det är som du säger, hur kommer det sig då att kvinnor ändå har preferenser och när de talar om sina angående kukar så uppger de flesta mått väl över medel. Det får jag inte ihop.
    Det beror enbart på kvinnors ofantligt dåliga ögonmått, på FL har ingen sett en kuk mindre än 24cm trots att medel i Sverige är 15cm kanske?
    Sen frågar du en random kvinna hur lång en ja, (håller upp en glasspinne) är så säger hon antagligen 21cm.
    Där har du svaren på dina frågor.  

Jag har legat med min beskärda del kvinnor i min ungdom och flera av dem har anmärkt på att junior var väl tillväxt, men att någon av dessa har dragit fram ett måttband och bett om att få mäta upp den har aldrig hänt.
    Så har de i sin tur pratat om storleken med någon annan så har det enbart varit en storlek som de gissat/uppskattat sig till och den stämmer ju dåligt när enstaka cm verkar vara så viktiga... 
  • Anna Paulita
    Anonym skrev 2012-04-30 23:47:00 följande:

Om det är som du säger, hur kommer det sig då att kvinnor ändå har preferenser och när de talar om sina angående kukar så uppger de flesta mått väl över medel. Det får jag inte ihop.

Och män har inga preferenser kring kvinnor när de talar om oss? Typ form på kroppen, storlek på tuttarna, hur smala/tjocka vi ska vara, rumpform, hårfärg...and the list goes on.
  • Anna Paulita
    Studentpappa skrev 2012-05-01 09:07:41 följande:
    Det beror enbart på kvinnors ofantligt dåliga ögonmått, på FL har ingen sett en kuk mindre än 24cm trots att medel i Sverige är 15cm kanske?
    Sen frågar du en random kvinna hur lång en ja, (håller upp en glasspinne) är så säger hon antagligen 21cm.

Jag har legat med min beskärda del kvinnor i min ungdom och flera av dem har anmärkt på att junior var väl tillväxt, men att någon av dessa har dragit fram ett måttband och bett om att få mäta upp den har aldrig hänt.
    Så har de i sin tur pratat om storleken med någon annan så har det enbart varit en storlek som de gissat/uppskattat sig till och den stämmer ju dåligt när enstaka cm verkar vara så viktiga... 

Jag tror du har helt rätt i det du skriver. Jag tycker att min man är välutrustad och tror att han har vissa mått, men inte fan har jag mätt den, för att det känns tramsigt och vi är båda vuxna och behovet finns inte. Men det är inte helt iosannolikt att jag skulle säga fel mått om jag skulle gissa.
  • Anonym
    Studentpappa skrev 2012-05-01 09:07:41 följande:

Klart det är en faktor, men många har också mätt och har efter det preferenser väl över medel. 

Hur stor är "junior" då? 

Du säger att flera av dem påpekat att den vart stor, det bekräftar att det är något som det läggs märke till och värdesätts, speciellt eftersom jag uppfattar det som att flera av dem pratat om kukstorleken med andra tjejer efteråt?   

• Anonym
    Anna Paulita skrev 2012-05-01 09:25:38 följande:

Och män har inga preferenser kring kvinnor när de talar om oss? Typ form på kroppen, storlek på tuttarna, hur smala/tjocka vi ska vara, rumpform, hårfärg...and the list goes on.

Det har vi säkert, men mycket vida varierat och inte på ett sätt att en stor grupp döms ut. Nu handlar det om att de flesta tjejer föredrar kukar som är större än 80% av killarna är utrustade med.
  • Anonym
    Anna Paulita skrev 2012-05-01 09:25:38 följande:

Eftersom du svarar med en motfråga så är det alltså så som jag antar? Det innebär att de flesta tjejerna skulle föredra en större kuk änmin som är medel. Det är så illa som jag misstänkte alltså.

Känns som jag måste avsluta med min nuvarande tjej med, hon lär inte vara annorlunda än någon annan tjej och förr eller senare får jag väl reda på hennes preferenser och det är nog inte vad jag vill höra.
Svar på tråden Skillnaden stor/liten snopp..