Inlägg från: mammatilleliasa |Visa alla inlägg
  • mammatilleliasa

    Dela upp viktminskningen ska du med? del 3

    Hur går de för er?
    Jag har precis skaffat mig ett löpband idag... ;)
    Nu ska ja ta nya tag... :P

  • mammatilleliasa

    Springa känns lite långt borta just nu men tänker öka upp mer och mer sen... ;P

    De släpper nog snart ska du se... :)

  • mammatilleliasa

    Jag körde lite på skoj me syrran igår men idag tänkte ja köra gå/springa/dö haha men de va skit kul, skit jobbigt och ja trodde ja skulle dö.. (har astma så risken finns ju) Men ja klarade av de! Haha fast pinit nog bara 10min! Men de e 10min mer än va ja någonsin klarat tidigare... :)

  • mammatilleliasa

    De fick mig iallafall att puscha mig ännu mera så idag 15min power walk på bandet mitt... :P

  • mammatilleliasa
    Rae skrev 2009-10-04 13:08:27 följande:
    Heja, heja, Mammatilleliasa! Det är så du måste se det... 10 minuter är mer än innan och nästa gång kan du öka till 11 minuter osv. Så tänker jag i alla fall.Varför hade du gått upp 2 kg, tror du? Mat eller kroppen i obalans tex mens? Det fixar sig snart igen ska du se...jag upplever att tar man tag i det snabbt så förvinner det i ett nafs. Det har liksom inte hunnit sätta sig så hårt.Moirae: Har du testat att inte träna ett tag och istället äta GI-rivstart? Då bör man ju inte träna utan endast promenera raskt. Kanske kan vara kul och se om kroppen svarar på det!?Igår stod vågen på 81,2, sedan var jag på kalas så där syndade jag rejält. Har inte vägt mig idag men ska ut och gå ikväll så det blir vägning i morgon istället.
    Jag tror de e för att ja sluta pulvra när ja vart sjuk, och en del gottis vart de oxå... Eller ja VET att de e så.. Haha Men imorgon blir de en 2veckors kur med träning och pulver så ska vi se om ja inte vänder denna hemska trend snart!!!!!!!!!! :)
  • mammatilleliasa
    Dumdum skrev 2009-10-07 18:40:29 följande:
    Måste bara få berätta, jag blev ju så rackarns glad imorse, jag väger nu 69,7!!!! Jag har bytt startsiffra, vilket känns toppen såklart! Väntar till fredag för att skriva in mig på listan då jag hoppas på ännu större minus då!
    Va kul! Grattis!
  • mammatilleliasa

    Jag känner mig jätte svag just nu... Varje morgon när ja vaknar så e ja skit bestämd att idag ska ja klara de... de e inte så jävla svårt ta sina drinkar och bara skita i resen men lik förbannat klarar ja de inte!!! :(
    Blir så jävla besviken på mig själv!
    Jag kan inte hitta något som får mig motiverad nog just nu!
    Känner att de bara faller mer och mer och vågen ökar!
    Ja hade ju flyt! Ja kom under 90! Jag klarade ju de för fan men nu e allt förstört!!
    Jag vet verkligen inte hur ja ska hitta motivationen längre... Ja kommer förbli fettot på 90plus!
    Så jävla frustrerande!

  • mammatilleliasa

    Så som de går för mig får ja snart köpa ett par nya byxor i en stl större!

Svar på tråden Dela upp viktminskningen ska du med? del 3