Finns det någon privatklinik i Västerås där man kan ta bort leverfläckar bara för att de är fula?
Finns det någon privatklinik i Västerås där man kan ta bort leverfläckar bara för att de är fula?
Någon som har provat Laser & Estetik i Västerås? Eller något annat ställe där de tar bort vårtor/leverfläckar i Västerås?
När jag var 14-15 (10 år sedan) så tog jag bort en leverfläck på ryggen för att den var ful och det gjorde jag hos vanliga vårdcentralen?
Ja, fast den här sitter på ögonlocket och min vårdcentralsläkare vill inte ta bort den då den inte ser "farlig" ut utan bara är irriterande för att den är så ful (plus att jag tycker att det är svårt att sminka mig på ett snyggt sätt).
Eller Eskilstuna förresten då det är lika nära dit....
Om jag vore dig skulle jag byta vårdcentral, eller be om en annan läkare. Säg att den irriterar dig, att det kliar, eller vad som helst. Min syster fick sin leverfläck borttagen som hon hade på ryggen, nu var den visserligen ivägen eftersom bh-bandet skavde men ändå. Det var här i Västerås.
Var försiktig. När man tar bort en leverfläck måste man vara beredd på att ärret kan bli mer missprydande än fläcken själv. Det är inte alltid det blir så, men man måste vara beredd på att risken finns. Fråga dig själv om det är värt det oavsett.
Jag bor visserligen i Gbg, men har tagit bort på vårdcentralen. Jag tyckte de störde och skavde vid bh. Inga problem.