ang celluliter.
någon som blivit av med/fått färre celluliter? hur gjorde ni isåfall, finns det någon metod som verkligen fungerar?
Väldigt tacksam för svar.
någon som blivit av med/fått färre celluliter? hur gjorde ni isåfall, finns det någon metod som verkligen fungerar?
Väldigt tacksam för svar.
träning, hälsosam kost och sedan är det bra att stimulera blodtillförseln på stället där celluliterna finns. Tex att massera området när du duschar eller massera in en hudlotion varje dag.
Men framförallt så motverkar ju träning & kost celluliter.
Träning och kost har ingen större påverkan på celluliter. Finns träningsfanatiker som har dom med.
Det bästa är massage för att lösa upp slaggpodukter som fastnar i bindevävnaden, speciellt på kvinnor. Massera djupt.
Tack för era svar. Har läst om LPG maskin som skulle göra underverk, tror ni på detta, kostar ju ganska mkt så jag vill veta att det fungerar. Ska försöka att massera varje kväll.
vad för kost ska jag äta, samt inte äta?
Weleda har en jätte bra cellulit olja, Birch oil, som du masserar djupt på de ställen du tycker är utsatta. Björken och de andra ämnena i oljan är utrensande. Ät rena fetter som äkta smör och olivolja, inget Lätta alltså .
Jag rekomenderar att leta upp en Naturkosmetisk hudvårdsterapeut som ger dej cellulit och cirkulationsmassage, en kanon behandling för lår, mage mm.
Mina har blivit färre och mindre djupa. Jag har gått ned i vikt och äter aldrig frukost och dricker bara kaffe.
Jag har använt Cellinea för mina celluliter och det är verkligen ingen bluff. Det fungerar verkligen, jag tvivlade i början men nu är jag flitig användare! http://track.cellinea.se/product/Cellinea/?uid=2484&sid=819&pid=122&bid=advandec
Annars vet jag att dermaroller ska fungera
Jag flockade nyss och hittade "Wellbox" som tydligen ska vara en undermaskin för hemmabruk just för att ta bort celluliter. Man kunde tom göra läpparna större, ta bort rynkor osv. Kostar 1500 dollar (!!!) och låter nästan för bra för att vara sant. Nån som testat denna? OM den funkar så kan jag nog tänka mig att lägga pengarna på det, men, det är så mycket bluff och båg där ute. Och det är ju inga småpotatisar vi talar om nu, lite väl riskfyllt.
Flockade (va???) = Googlade
Annars fungerar faktiskt kaffesump med olivolja rätt bra. Billigt är det ju med om man ändå dricker kaffe.
Torkad sump eller blöt? :)