elio skrev 2009-09-14 21:16:08 följande:
Dags för sanningen: Jag väger drygt 100 kilo (sist visade vågen på 107 kg, jag har ingen hemma så jag kan inte säga mer exakt än så). Som jag nämnde innan är 65 kilo det minsta jag nånsin vägt, och det var inte under en lång period. Den mest "stabila" vikt jag haft är 90-nånting, så jag antar att jag kommer landa däromkring med tiden. Som mest har jag maxat på ca 160 kilo, och i april förra året genomgick jag en magsäcksoperation. Ni kanske förstår att min uppfattning är lite sned när jag har så stora tal att bolla med, och folk har alltid gissat på att jag väger mindre än vad jag gör (på gott och ont; visst är det kul att inte "behöva" väga 50 kilo, men samtidigt var det alldeles för lätt att ta åt sig och fortsätta gå upp i vikt). Den här tråden har varit hur intressant som helst för mig, men jag hoppas på att den varit ännu intressantare för er. Allting är nämligen inte som det ser ut. ;)
Jag tycker fortfarande att du ser jätte bra ut, jag gissade på 70-75 kilo. Men en fråga bara, om du gjort GBP och gått ner från 160 kilo så har du antagligen en del lös hud och ser därmed kanske större ut än vad du egentligen väger. Tycker du ser sjukt snygg ut för att vara 166 och väga runt 100 kilo. Bra jobbat med viktnedgången!!