Min 15 åring vill nästan aldrig använda långbyxoor
Min 15 åring vill nästan aldrig använda långbyxoor.
Man kan ju inte tvinga henne men i bland är de ju bättre med långbyxor än kjol /klänning
Vad tycker ni elelr har ni upplevt samma sak
Min 15 åring vill nästan aldrig använda långbyxoor.
Man kan ju inte tvinga henne men i bland är de ju bättre med långbyxor än kjol /klänning
Vad tycker ni elelr har ni upplevt samma sak
Så länge hon använder tjocka strumpbyxor på vintern ser jag inget problem. Annars skulle jag däremot undra varför hon så gärna vill ha kjol, för tror knappast att någon kan vara så varm att man har behov av att endast gå i kjol på vintern här i sverige.
Hon är 15 år, hon är garanterat stor nog för att kunna bestämma vad hon ska ha på sig!
men herregud! om HON trivs i att ha kjol så är de väl upp till henne!!!!!!!
Oj, haha. Vad spelar det för roll? Jag var likadan när jag var 15 och är nästan likadan nu också. Otroligt sällan jag använder byxor överhuvudtaget utan har oftast leggings/strumbyxor med kjol/klänning. Hon är inget barn, märker hon att det skulle vara praktiskt och skönt med byxor ibland så kommer hon förmodligen att välja att använda det då också.
Jag frågar igen. När är det mer praktiskt att ha byxor?
Okej? Jag har aldrig haft byxor förutom vid träning. Tycker att det är obekvämt och fult. Förstår din tjej. Hon tycker väl bara inte att det är fint eller bekvämt. Hon är väl gammal nog att välja.