Inlägg från: idiblon |Visa alla inlägg
  • idiblon

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Fy fan vad svårt.

• idiblon
    Danitrass skrev 2009-09-14 17:53:49 följande:
    Det är helt konstigt. När jag har skrivit i den här tråden så låser sig hela menyn och jag måste stänga ner fliken och öppna FL på nytt. 
    Samma här!
  • idiblon

Danitra: 5
    RD: 6,6
    bananasmoothie: 7,5
    Lenk: 7

• idiblon

Bellaru var typ skitsnygg, 8,5.

• idiblon

Thaleya: 7,5. Jag gillar sådant utseende.

• idiblon

LångaNickets lista borde stå med i ts.

• idiblon
    Hallonröd skrev 2009-09-15 13:06:23 följande:
    Är du med idiblon...? Tycker annars att du är en av dem som är skitsöt utan smink...en 7:a blir det
    Nä, men jag kan väl vara.

Betygsätt nu BARA mig: www.familjeliv.se/hem/idiblon/gallery/phpyoa7gc.jpg

Men tack ska du ha. Är iofs sminkad på den bilden. Har du sett mig osminkad? Ska kolla in dig också.
  • idiblon
    Hallonröd skrev 2009-09-15 12:31:48 följande:
    Jag då..? Själv tycker jag att jag har stor sned näsa, för tunna läppar och ojämna tänder... www.familjeliv.se/Hem/hallonrod/galleri.php...
    Jag ger dig en sexa, + för det glada härliga uppseendet och att du verkar ta hand om dig. Minus för tunna läppar, men du är iallafall vacker.
  • idiblon

Roisin Dubh skrev 2009-09-15 13:46:10 följande:

Ja men det är ju så du ska göra. Bedöma det du ser på bilden alltså. Men inte mer. Det blir så avancerat om man ska behövs gå igenom massor av foton i alla möjliga vinklar och vrår för att kunna ge en seriös heltäckande bedömning av utseendet totalt. Då skulle alla behöva göra som Danitrass och lägga upp videoklipp med lite rörelse också. Och kanske sång och dans för att se till personens hela utstrålning. Sånt har vi inte tid med.
    Fast ett filmklipp där man ser någon med smink och förställda poser mot kameran säger inte så mycket, heller.
  • idiblon
    idiblon skrev 2009-09-15 13:47:42 följande:
    Roisin Dubh skrev 2009-09-15 13:46:10 följande: Fast ett filmklipp där man ser någon med smink och förställda poser mot kameran säger inte så mycket, heller.
    Alltså, I know, för så gör man ju ibland! *guilty*
  • idiblon

Roisin Dubh skrev 2009-09-15 13:49:07 följande:

Nej det har du rätt i. Fast det är väl det närmaste man kommer irl i alla fall. Webcam kanske?
    Webcam är ju det bästa man kan använda sig av, om man vill se snygg ut! Så verklighetsfrånvänt det kan bli.

• idiblon

Ber om ursäkt för uteblivna kommentarer, min dator har valt att sega ihjäl sig, typ. Sitter här och svär...

Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt