Låt andra betygsätta ditt porträtt
[IMG]img7.imageshack.us/img7/4754/faet.jpg[/IMG]
[IMG]img7.imageshack.us/img7/4754/faet.jpg[/IMG]
Nej fel, fan att man inte kan redigera sina inlägg här!
Nu utgår jag ENBART från de bilderna som är utlagda i den här tråden för just det ändamålet, inte från andra bilder i press och så
Danitrass: 7, minus för högt hårfäste och något stor näsa. Plus för väldigt vackra ögon och fin hy!
Roisin Dubh: 7.5, minus för den något grova ansiktsformen och hyn, plus för fin symmetri och fina ögon!
banansmoothie: 7, minus för aningen för mörka ögonbryn, bred näsa och stora tänder. Plus för leendet som verkligen speglas i ögonen och den fina ansiktsformen!
zozzo87: 6, minus för frisyren och ansiktsformen. Plus för livet i ögonen!
knorpan: 5.5, minus för de väldigt maskulina dragen och benstrukturen i ansiktet, plus för utstrålningen och ögonformen
Bellaru: 7.5, minus för det alldagliga utseendet och barnsligheten i ansiktet, plus för otroligt klara ögon och fin hy!
busbellan: 5, minus för frisyren och de stora läpparna, plus för uttryck i ansiktet och en fin hals
Lillymer: 6.5, minus för de ljusa/tunna ögonbrynen och håret som ser något risigt ut på bilden. Plus för fin form på ögon och läppar!
LillaLulla: 7, minus för brist på haka och lite för plutig mun, plus på otroliga ögon och underbar hy!
Fina Fröken Lycklig: 4, minus på den stora näsan och asymmetrin i ansiktet. Plus för den oförställda glädjen i bilden
nosaint: 6, minus på dubbelhakan och den arga blicken. Plus på den söta munnen och det fina håret!
vision400: 6.5, minus på de breda ögonbrynen och lite av "fjortisuttryck", plus på ansiktsformen som är jättefin och ögonfärgen
Tokfrjant: 8, minus på "trollnäsan", stort plus på glädjen i ögonen och den fina munnen!
SpicyWomen: 4.5, minus för asymmetrin i ansiktet och små ögon. Plus på huden
Soffiloffan: 6, minus på plutandet med munnen och det barnsliga utseendet, plus för de stora ögonen och den lilla näsan!
Thaleya: 7.5, minus för lite av ett "hästansikte", plus för fin näsa och vackra ögon
MysTic PrincesS: 6, minus för det höga hårfästet och formen på ögonbrynen. Plus på fin näsa och uttrycksfulla ögon!
catcall: svårt att betygsätta din bild, man ser ju inga ansiktsdrag....
Hoppas ingen tar illa vid sig i den här tråden, hittills har jag inte sett en enda människa jag skulle klassa som "ful" i min bok. Men så mycket av ett utseende ligger i livet i ansiktet, något som inte går att få fram av stillbilder tyvärr
catcall: Den funkade bättre Betyget blir enligt mig en 7:a, minus för alldeles för mycket smink och ganska framträdande käke. Plus för sjukt uttrycksfulla ögon och en underbar mun!