Låt andra betygsätta ditt porträtt
Bedöm min bild
Bedöm min bild
Användarnamn är för mesar skrev 2009-09-25 13:45:15 följande:
Det står: Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.
Står inte att jag måste BÖRJA för att få mitt betygsatt men visst, om du vill det så...
Bedömer nu bara profilbilder...
Gossipgirl: 5. Självklart lågt för att man inte ser ditt ansikte, men annars älskar jag tjejer med rött hår, verkar ochså va en ganska vågad frisyr vilket alltid är coolt.
Användarnamn är för mesar: 0, bilden säger väl allt?
Hjartesjalen: 6, Är juh alltid fint med en bild tillsammans med sin älskade men jag tror att du kan bli finare på bild än så. Gillar att nyckelben syns men det syndes så mkt mer...
Zack och bella: 9, coola grimasbilder men man ser fort bra ut har alltid vart en favvo.
Thaleya: 7, DU e jättefin men vad är det för min/ansiktsuttryck? Ser ut som en iq-fiskpinne vaxdocka..
Okej okej okej, kan alla hästar i stallet lugna ner sig....
Jag bestämde mig för att bedöma profilbilderna, thats it.
Jag fick känslan av att man skulle bedöma EN BILD inte en hel persons utseende utifrån ett flertal bilder.
Men visst kan jag göra det med....
Ett omdöme kan juh aldrig bli fel eller konstigt om det är en specifik bild jag utgår ifrån?
Däremot blir det konstigt och jag bedömer en hel persons utseende utifrån EN bild, men det var inte det jag gjorde.
Inga konstigheter här inte.
Gosspigirl 3.
Hm... Dem bilder med bra vinkel o rätt ljus e "fina" men annars så är det en 3:a i mina ögon.
Avlångt ansikte, stora öron, stor haka... sen så påminner du jävligt mkt om en tjej med en död fisk till hjärna som posade likadant (miner) och är allmänt lik, så kanske det ligger lite bakom men det skulle juh va orättvist,
så om jag bortser vad ditt utseende påminner mig om så blir nog faktiskt ändå en.... 4.
Förstår att du gillar profilbilder och sepia, och om du inte gör det, så borde du det
Shit, Gossipgirl, ältar du fortf?
Ja, tänka sig att jag tog mig orken, bestämde mig för att bedöma alla som var uppe just då på sidan och då tog jag med alla.
Skulle inte mitt betyg på dig vara vettigt?!, herregud,
skulle man inte få bedöma själv utifrån vad man tyckte eller?
Och hela grejjen att jag bedömde profilbild har vi redan gått igenom.
Börjar kännas som om du inte platsar här eftersom så fort du får ett lågt börjar du grina/gnälla, då är man inte "vettig".
Förresten var det en 5 som vart en 4 (eftersom jag såg ditt ansikte när jag gick in på ditt album som DU så gärna önskade).