Inlägg från: Umbrageous |Visa alla inlägg
  • Umbrageous

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Okaj here is ME! Betygsätt away, jag tycker jag är en 2a så jag är ganska okänslig {#lang_emotions_smile}
  • Umbrageous
    black dawn raise skrev 2009-09-26 11:37:38 följande:
     törs man lägga ut bild då hahagive me what i deserve:)
    Jättefina proportioner, snyggt hår, fina ögon. En klar 9a!
  • Umbrageous
    Aiwendil skrev 2009-09-26 20:38:41 följande:
    Du är långt ifrån en tvåa tycker jag Glada ögon och ett smittande leende...Dina ögonbryn får du minus för... lite för buskiga för min smak Sammanlagt = 6 p
    haha var glad att jag inte plockar dom! själv alltså fan vad jag hade sett ut! TACK vad snäll du är
  • Umbrageous
    NoMatter skrev 2009-09-26 21:40:19 följande:
    Vadå tvåa? Du ser glad och trevlig ut, jag skulle gärna bli vän med dig. En klar sjua.
    Jag lider lite av mitt gamla utseende och mobbingen, mina tänder stod på varann och jag var mobbad för att jag var ful, jag har inte växt klart i mitt vuxna jag än bara. {#lang_emotions_embarassed}
  • Umbrageous
    smögen 074 - Kopia.JPG
    Maria222

Kokosen86

jag efter ordjakten juni 2007
    Black dawn raise

Danitrass

http://www.familjeliv.se/hem/roisin_dubh/gallery/phpv6lkxv.jpg

Roisin DUbh

Lenk

Zozzo87

Bellaru

Busbellan

Fina fröken lycklig

Umbrageous

{#lang_emotions_smile}
  • Umbrageous
    Isnogood skrev 2009-09-27 14:03:54 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-09-27 09:44:26 följande: När det gäller mig så fick mina H Ä S T A R högre betyg än mig....o det säger väl allt...så jag har inte varit in här o kollat igen förren nu...o bryr mig inte ens om att kolla bakåt o se om någon orkat kolla mig...Nästa gång väljer jag att bara visa hästarna på en gång...verkar vara faan så mycket bättre...
    Mohaha {#lang_emotions_djavulsk}

Glad pigg, snällt utseende, och när man ser armmuslerna så dörm man ju

en 7:A!
  • Umbrageous
    Umbrageous skrev 2009-09-27 13:59:34 följande:
    Maria222Kokosen86Black dawn raiseDanitrassRoisin DUbh LenkZozzo87BellaruBusbellanFina fröken lyckligUmbrageous
    Maria222: Ser ut som hon modellen, hon som är med i taxifilmerna, jättesnygg men på den bilden kisar du för solen det sätter ner! en 6,5:A

Kokosen86: jag är så allergisk mot den typen av bilder du ser ut som min lillsyrra a la msncam å andra sidan är du ruskigt söt och ser ganska kaxig ut, en 8a!

BDR har jag redan bedömt!

Danitrass: kortet är feltaget, lite uppifrån det blir fel proportioner då, men normalt ansikte, bra proportioner överallt, hyn okej, en medel på en 5:a

Roisins ögon är helt underbart vackra, däremot gillar jag inte hyn. Du ser bättre ut på andra kort där du anser dig se mulligare ut {#lang_emotions_wink} en 6:a

Lenk, intressant och annorlunda ansiktsform, du får mig att tänka på anime, ni vet japansk tecknat! Söt men vinkeln ger dina ögon fula påsar under ögonen. Annars ett glatt uttryck som man inte kan motstå en 6,5a

Zozzo87: den bilden är dålig, du ser trött ut, håret ser otvättat ut och allt ser bara glåmigt ut. Dina ansiktsproportioner se rinte heller bra ut. EN färgbild ur en naturlig vinkel hade vart bättre. En 3:a.

Bellaru är vacker som en filmstjärna, helt sjukt! Otroligt vackert ansikte, vackert hår, fin hy. Ska vi byta? EN 10a!

Busbellan, kortet du valt ser du riktigt trött ut på, missfärgningar under ögonen och bara tråkig. Näsan ser för stor ut, tror det har med det nerkammade håret att göra.
    Se glad ut på en bild, rufsa till håret och se ut som en busbella så tror jag att du skulle få mycket högre! en 2,5a

Fina fröken Lycklig
    Ja du ser lycklig ut! Det drar upp allt, släpp ut håret tycker jag dock en 7a!
  • Umbrageous
    Isnogood skrev 2009-09-27 14:13:46 följande:
    "harkel"Ja..D E T där var ju inte hästarna precis....."rodnar"Tack Jaa, musklerna är jag ju inte helt missnöjd med...dom e bra o ha när man bor som jag gör...o utan karl som kan stå för "tungjobbet"...
    kan säga direkt att min pappa hade fallit som en fura för en sån som dig {#lang_emotions_innocent} lite datingservice kanske? Han är 46, har mycket fritid, massa ungar *tipsar stenhårt* hahaha
  • Umbrageous

Åh imorgon ska jag ta mig tid att sammanställa bilderna igen kuuul att ni håller liv i tråden!!! {#lang_emotions_smile}{#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt