Inlägg från: Aint Your Fairytale |Visa alla inlägg
  • Aint Your Fairytale

Får man bara visa EN bild?! Tänkte ifall man har några olika, så kanske andra får en annan uppfattning om de ser fler än en bild...

• Aint Your Fairytale

Oj, tack...

klir1 skrev 2009-09-15 13:38:06 följande:
    GossipGirl-8
    Jag ska bedöma er andra senare när jag orkar, är alldeles för trött nu för att tänka, haha.
  • Aint Your Fairytale

Hehe, lite roligt med tanke på att jag har en del finska drag.

Bonanza skrev 2009-09-15 20:07:34 följande:
    GossipGirl - typisk "svensk tjej". 5.5
  • Aint Your Fairytale

Haha okej...

Krodan skrev 2009-09-15 20:55:30 följande:
    GossipGirl: kan inte bestämma mig, fin, på vissa bilder karisma, på andra en galen blick. Utan linser skulle du nog se rätt alldaglig ut och med linser ser du emellanåt läskig ut. men lägger på en 6.a för jag tror att du är fantastiskt snygg live.
  • Aint Your Fairytale

Jag fick ju inget betyg, haha. Även några andra blev också utan...

Glömde du oss?!

MsLili skrev 2009-09-15 22:26:40 följande:
    Hallonröd 6
    Moster apa GossipGirlKlir1Tobiq 6Vaniljsemlan36 - 5Bruna - 8pKonkelbär - 7p med smink 8p utan sminknataliel - 5pMiu - 6pMC - 6pWilliam o Ronjas mamma - 6pElviraSofia - 7plinas fina - 5pUnborn Child - 8pJag:www.familjeliv.se/hem/mslili/galleri.php...
  • Aint Your Fairytale

Vilka bilder ser jag konstig ut i, haha?! Och vilken frisyr är ful?

Jo i vissa vinklar är min haka lite väl lång, inte fint...

Användarnamn är för mesar skrev 2009-09-16 09:25:33 följande:

I vissa bilder är du söt i andra ser du konstig ut. Men en closeup rakt i nyllet blir ju misslyckad på de flesta så...Ful frisyr, fin ögonfärg.Nedre delen av ansiktet känns lite lång (det är mitt med). Jag tror du är en sån som ser snyggare ut "live" än på foto. Baserat på fotona får du en 6a.
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt