Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Är detta en tråd där fok lägger en bild av sig själv så ska andra bedöma med en skala 1-10?
    Jag trodde faktiskt inte det var sant.....men nu har man då sett allt. Har ngn fått 1 lr 2 i betyg eller är alla snälla och bedömer med en 6 lr 7? Orkar inte läsa tillbaka...

• Stargirl
    bellanbus skrev 2009-09-20 19:07:58 följande:
    Jag förutsätter att folk är ärliga mot mig iaf...det är jag mot dem!Den som är med i leken får leken tåla...man behöver inte vara med o leka
    Nej thank god.....nu kan ju alla se hur jag ser ut i min blogg men jag vill inte vara med och leka. Känns väldigt tonårsaktigt......taskigt för dem som är fula och de måste ju veta om det och sedan få dåliga "betyg" de som är snygga vet ju oxå om det....jaja...jag slutar skriva då jag inte vill vara med och leka.
  • Stargirl
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-09-20 19:26:08 följande:
    Om man vet att man kan bli ledsen av att få dåligt betyg så behöver man ju inte lägga upp en bild heller. Jag är nöjd med mitt utseende och blir inte ledsen om nån ger mig dåligt "betyg" - tycker mest det är kul att se hurdana preferenser folk har.Om du sen tycker det är löjligt - varsågod. Det finns mycket här på FL som jag finner otroligt löjligt men jag har inget behov av att gå in i de trådarna och påpeka det.
    Helt sant! Ingen tvingar ngn att lägga upp bilder. Men förvånas av folk som måste ju faktiskt veta att de är fula...vill de få det bekräftat?
    Jag slutar nu. Bye bye.
  • Stargirl
    Garageänkan skrev 2009-09-20 19:38:13 följande:
    Stargirl: du får en 7a.
    Hahaa...det var snällt. Dock postade jag väl ingen bild. Men du gick väl in på bloggen. Jag tycker själv jag är snygg behöver varken bekräftelse för eller emot. Alla har ju olika smak.
  • Stargirl
    Garageänkan skrev 2009-09-20 19:41:49 följande:
    Du had esnygga kläder också.
    det var snällt. Jag trodde folk skulle "straffa" mig med betyg 1 för att jag tyckte tråden var helt knäpp.....

Ha det så kul....ni som gillar att bli bedömda av andra (ja det blir man ju hela tiden fast man får inte veta vad de tycker) lika bra kanske.
  • Stargirl
    Zack o Bella skrev 2009-09-28 21:12:34 följande:
    En liten fråga.. Om ni jämför med någon känd? Vad är en 7:a då egentligen?För MIG är 7 en jäkligt hög siffra..
    Jag vill inte bli bedömd och bedömer därför inte andra men för mig är det så här.

10 - Inga fel - helt perfekt på allt. Hår, ögon, kropp,stil osv. Alltså ett helt perfekt utseende.
    9 - nästintill perfektion
    8 - väldigt snygg dock med vissa förändringsmöjligheter. Absolut en person som får huvuden att vända på stan.
    7- Absolut bättre än medel.
    6- något bättre än medel med en del att förbättra.
    5- medel
    4- fulare än medel och allt under 4 är bara hemskt......då bör man veta bättre än att posta bilder i en sådan här tråd. Det är ju självtortyr.
    3-
    2-
    1-

det är min åsikt 1-10 bedömning. Trots symmetriskt ansikte kan en person med FUL stil inte få högre poäng än 5. Kraftigt överviktiga personer kan heller inte få högre betyg än 5 oavsett hur mycket de spacklat fejset. Det är alltså en kombination av stil, kropp, ansikte etc men det är ju omöjligt att se på en porträttbild. Sen är ju smaken olika.......men vissa bilder i tråden är ju photoshoppade. Det tycker jag är lite "fult" fast jag ska egentligen inte lägga mig i då jag är inte ens "medlem" i tråden.
  • Stargirl
    William o Ronjas mamma skrev 2009-10-04 22:29:38 följande:
    Jag tycker du är ursnygg!!! Du får en 7 av mig.
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt