Zack o Bella skrev 2009-09-28 21:12:34 följande:
En liten fråga.. Om ni jämför med någon känd? Vad är en 7:a då egentligen?För MIG är 7 en jäkligt hög siffra..
Jag vill inte bli bedömd och bedömer därför inte andra men för mig är det så här.
10 - Inga fel - helt perfekt på allt. Hår, ögon, kropp,stil osv. Alltså ett helt perfekt utseende.
9 - nästintill perfektion
8 - väldigt snygg dock med vissa förändringsmöjligheter. Absolut en person som får huvuden att vända på stan.
7- Absolut bättre än medel.
6- något bättre än medel med en del att förbättra.
5- medel
4- fulare än medel och allt under 4 är bara hemskt......då bör man veta bättre än att posta bilder i en sådan här tråd. Det är ju självtortyr.
3-
2-
1-

det är min åsikt 1-10 bedömning. Trots symmetriskt ansikte kan en person med FUL stil inte få högre poäng än 5. Kraftigt överviktiga personer kan heller inte få högre betyg än 5 oavsett hur mycket de spacklat fejset. Det är alltså en kombination av stil, kropp, ansikte etc men det är ju omöjligt att se på en porträttbild. Sen är ju smaken olika.......men vissa bilder i tråden är ju photoshoppade. Det tycker jag är lite "fult" fast jag ska egentligen inte lägga mig i då jag är inte ens "medlem" i tråden.