Inlägg från: Sofiko |Visa alla inlägg
  • Sofiko

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Zack o Bella: Klassiskt vacker utseende som inte behover stylas alls: 8!
    Ami84: Sot och skulle vara jattefin i morkare (men det har du ju redan ): 7
    Thessires: Snygg!: 7,5!

Har ar jag: www.familjeliv.se/hem/sofiko/galleri.php

Ratt jobbigt det har, men ar for nyfiken for att inte fa veta vad andra tycker

• Sofiko

Tack for mina betyg! Gynning har jag hort tidigare, men vet inte om jag haller me... vissa bilder kanske.

Elvira Sofia: Jattesot, fiiiina ogon! 8:a!

• Sofiko

Hjartesjalen: Jag tycker du ar jattelik Brook Shields och jattevacker: 9!
    Betania: Du ar ju jattesnygg inkl. dina tander! Jag tycker att "speciella" tander kan gora ett utseende spannande precis som ditt: 8,5

• Sofiko
    tjötas skrev 2009-09-21 17:33:30 följande:
    Sofiko: Jag tycker att du är en 7:a. Får lite mischa barton-vibbar, från förr när hon var snyggare än nu. Gillar mischa, men personligen mer igång på brooke shieldsar . Tycker att din man är snygg också, om man nu får säga så
    Har aldrig hort att jag ar lik Barton forut...kul att va lik en som ar typ 10 ar yngre . Angaende mannen sa tankte jag pa honom nar jag laste att de flesta har var snyggare an sina man...tycker att han ar snyggare an mig och blir mycket battre pa kort!
    Rödstrumpa skrev 2009-09-21 16:53:16 följande:
    Sofiko- samma sak här, du är toksnygg i mina ögon, på ett personligt vis som gör ditt ansikte intressant och tilldragande. Vackra ögon, fin näsa. Kunde tänka mig dig i rött hår... 8,5 till dig.
    Tack snalla for de fina orden, de varmde verkligen. Jag har varit morkbrun i haret valdigt lange, det var forst nu for 2 ar sedan jag borjade ga tillbaka till blont.

Hjartesjalen: Tack for ditt hoga betyg! Suger at mig!!!
  • Sofiko
    Thaleya skrev 2009-09-26 15:15:37 följande:
    HAHAHA Jag håller med, jag var 14 år och jag övade fjantiga miner framför spegeln. Tycker du jag ser iq fiskmås ut på alla bilderna i galleriet?
    Tycker du ar jattesot! Pa vissa bilder ar du lik Charlotte i Sex & the City: 9:a!
    Aiwendil skrev 2009-09-26 12:08:24 följande:
    Men har jag bedömt dig? Trodde inte jag hunnit bedömma någon alls ännu... Amningshjärna månne?????
    Jag gillar verkligen ditt utseende! Du ser gullig ut samtidigt som du ar snygg och har smart blick: 8,5!
  • Sofiko

Smub: Jag gillar verkligen ditt utseende! Du ser sadar "trollsk" ut som en alva. Du far en 9:a!

Gossipgirl: Vilken fiiiiin bild! Jag gillar 50-talskanslan skarpt. 8:a!

Teddy: Jag gillar ditt har och din "biker"-look. 7:a!

• Sofiko

William o Ronjas mamma skrev 2009-10-04 22:29:38 följande:

Jag gillar ocksa dina farger, dvs blond och brunogd. Haller ocksa med om att du ar sadar sotsnygg: snygg men ser samtidigt snall och gullig ut: 7:a!
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt