• Sannalouise87

BF Maj 2010 -Lund

Finns det någon mer än jag i lunda-området som har BF i maj nästa år?

• Svar på tråden BF Maj 2010 -Lund
  • Ztinizen
    Sannalouise87 skrev 2009-09-15 15:16:02 följande:
    Finns det någon mer än jag i lunda-området som har BF i maj nästa år?
    Hej!!

Jag bor i Lund och har BF i början av maj nästa år.
  • Sannalouise87
    Ztinizen skrev 2009-09-16 09:05:21 följande:
    Hej!!Jag bor i Lund och har BF i början av maj nästa år.
    Wihoo! En i alla fall! Alltid kul att följas åt ju!
  • Ztinizen
    Sannalouise87 skrev 2009-09-16 12:15:10 följande:
    Wihoo! En i alla fall! Alltid kul att följas åt ju!
    Ja alltid är det något...:) Ja visst är det kul att följas åt. Bor du här i stan eller??
  • Litenmaria13

Hej!
    Jag bor i svedala, en liten bit från lund men pluggar där:)
    Jag har bf 20 Maj=)

• Sannalouise87

Kul med fler=)

Nja, jag bor snarare i Dalby, pluggar ekonomi på en yrkesförberedande linje i lund, mestadels distans.

Hur har era graviditeter varit hittills?

Det enda jag kan säga är att jag är sjukt trött...

• First baby

Bor i Malmö är från Lund, 34 år.Försökte starta Lund/Malmö tråd utan resultat hoppar in här. Ska ändå flytta till hus åt Lunda hållet nästa år om vi hittar hus :)
    ÄL 3 sept, plussade i måndags. Vissa gravkalender är jag i v 3+6, andra 4+3. Förrvirrande. Sista mens 17 aug.
    Än så länge är jag trött, lite yr (idag) o lätt huvudvärk och innan hade jag lite lätt magkatarr liknande känsla.

♥♥♥♥♥♥
  • Ztinizen
    Sannalouise87 skrev 2009-09-16 14:31:12 följande:
    Kul med fler=)Nja, jag bor snarare i Dalby, pluggar ekonomi på en yrkesförberedande linje i lund, mestadels distans.Hur har era graviditeter varit hittills? Det enda jag kan säga är att jag är sjukt trött...
    Aha.... Ja, vad ska man säga. Jag e sjukt trött, idag var d min lediga dag, har mer eller mindre sovit hela dagen. Illmåendet har börjat komma mer å mer, speciellt när jag e hungrig. Har svårt att äta "riktig" mat i mellan åt pga d.... Magen känns riktigt svullen...
  • Ztinizen

First baby skrev 2009-09-16 18:34:45 följande:

Bor i Malmö är från Lund, 34 år.Försökte starta Lund/Malmö tråd utan resultat hoppar in här. Ska ändå flytta till hus åt Lunda hållet nästa år om vi hittar hus :)ÄL 3 sept, plussade i måndags. Vissa gravkalender är jag i v 3+6, andra 4+3. Förrvirrande. Sista mens 17 aug.Än så länge är jag trött, lite yr (idag) o lätt huvudvärk och innan hade jag lite lätt magkatarr liknande känsla.
    Grattis!! Ja d kan vara lite förrvirrande...
  • Sannalouise87

Hej hej!
    Ett tag sen någon skrev här...hur mår ni??

Svar på tråden BF Maj 2010 -Lund