Anonym (pinsamt) skrev 2009-09-15 21:58:31 följande:
Tack för ditt svar!!! Jag fortsätter några dagar till så får jag se om det blir bättre. Trots allt så började jag med krämen igårkväll, så jag kanske inte ska ha någon jättepanik heller... Men det är jobbigt när det klias så man inte kan låta bli ens när man sitter på jobbet. Blir otroligt jobbigt att röra sig i stolen så det ska bli skönare att sitta...Har sovit utan trosor en natt och ska fortsätta med det nu. Försöker lufta så mycket som möjligt när jag är hemma. Citronvatten, det måste jag verkligen ta tag i!!!Hur är det med socker? Är det sant att man ska undvika socker när man har en svampinfektion?
Inga problemas vettu :) Svamp är superdrygt att dras med så kan man komma med nåt tips som underlättar är det ju bara bra.
Citronvatten brukar jag dricka för det ska tydligen vara bra med c-vitaminer. Och ja, undvik socker just nu. Jag känner en tjej som får svampinfektioner bara av att käka godis så det har nog ett samband, fast hon är extremt känslig.
Om du började igår kväll så får du ha lite tålamod ett par dagar till, jag vet att det är obekvämt men det är bara att vänta ut.