• SillaLóa

Var får man gratis varuprover för bebisen?

Babyland har ju en "babybox" med diverse varuprover och annat som man kan hämta gratis som gravid. Finns det några fler butiker eller sidor på internet där man får gratis prover till bebis? Någon som vet? :)

• Svar på tråden Var får man gratis varuprover för bebisen?
  • Vickan I

Du får två st med dig hem från bb också . Libero har en, men den får man när de är 6 mån gamla.

Den fr Babyland kan du välja att hämta på Babyproffsen eller Barnens hus också Lite olika saker beroende på vart man väljer att hämta, men man får bara välja ett ställe.

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • SillaLóa

Vickan I skrev 2009-09-15 21:21:46 följande:

Du får två st med dig hem från bb också . Libero har en, men den får man när de är 6 mån gamla.Den fr Babyland kan du välja att hämta på Babyproffsen eller Barnens hus också Lite olika saker beroende på vart man väljer att hämta, men man får bara välja ett ställe.
    Ok. Tack för ditt svar :)
  • Ängelii

Vickan I skrev 2009-09-15 21:21:46 följande:

Du får två st med dig hem från bb också . Libero har en, men den får man när de är 6 mån gamla.Den fr Babyland kan du välja att hämta på Babyproffsen eller Barnens hus också Lite olika saker beroende på vart man väljer att hämta, men man får bara välja ett ställe.
    Det är inte alla BB som delar ut babybag och liberobag (tror jag det är)
  • Vickan I
    Ängelii skrev 2009-09-15 21:35:28 följande:
    Det är inte alla BB som delar ut babybag och liberobag (tror jag det är)
    Ahh vad snålt
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • wewe

Hur gör man för att få en "babypåse" från Babyproffsen/Babyland? Behöver man beställa en? Hur?

• SVE
    wewe skrev 2009-09-15 23:16:47 följande:
    Hur gör man för att få en "babypåse" från Babyproffsen/Babyland? Behöver man beställa en? Hur?
    Man går in på pampers hemsida där står hur du ska göra. Man behöver en skrivare när man fyller i på sidan för man ska skriva ut en lapp att ta med till butiken :)
  • Utopia

Om du går in på babyproffsen så längst ner finns en länk

021229, 040817, 070111, planerad BF 100118 Jag är nu i V 24
  • MammaTillDomFinaste

Man får ett paket från Libero och ett från Pampers på BB om det BB har sammarbete med dom. Sen kan man hämta ut ett till från libero vid 6 månader, eller som i mitt fall var dom lite sena, dottern blir 8 månader på fredag, fick mitt idag

Om man hämtar ut paket på babyproffsen så får man även en toppenblöjhink!!!

• sunny1980
    MammaTillDomFinaste skrev 2009-09-22 20:26:00 följande:
    gick in på denna tråd, de stod att man fick gratis saker från Welenda (eller va de ehtte) om man blev medlem, blev de men de stod inget om nå gratis saker..?
    Jag har tyvärr ingen aning jag kollade själv inte alla sakerna utan tänkte bara föra tipsen vidare då jag hade kvar länken för den tråden är ju stängd sedan länge.
Svar på tråden Var får man gratis varuprover för bebisen?