• Lizzyy

Sandviken!! The place to be ;-) 1:a tråden

Hallå där!

Jag tycker det är dags för en ny Sandvikentråd! Jag vet att det har funnits, men hittar ingen, så hoppas vi kan träffas här i.

Tanken är att alla vi nyinflyttade, mammor & pappor, flickor och pojkar kan samlas här för å tjöta lite. Kanske ge tips om olika aktiviteter, få någon att fika med, eller bara umgås.

Så nu ska jag försöka hitta några FL:are som bor i Sandviken

Väl mött!!

/A

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-16 19:32
    Inser att jag inte BARA menade nyinflyttade, utan ALLA som bor i Sandviken, och kanske är sugna på att träffas, leka, pyssla osv..

Kom ihåg det är vi som gör livet i tråden (och annars...)!!

• Svar på tråden Sandviken!! The place to be ;-) 1:a tråden
  • Lizzyy

mitt hjärta saga skrev 2009-09-16 08:05:04 följande:

Hejsan hejsan :) Bra med en Sandviken tråd tycker jag :) Så vart i Sandviken bo du då?
    Hej

Vi bor i Södra Björksätra. Trivs jättebra. Har en dotter på 4år.

Jag försökte bjuda in fler till tråden igår, men det blev klassat som SPAM, och de spärrade mig. Irriterande! Om du vet några Sandvikenbor så bjud gärna in. Jag har inbjudit några via deras gästböcker.

Ha en härlig höstdag!

/A
  • 1Moonlight1

Tack för inbjudan Lizzyy :). Jag bor på nya bruket med min 2,5 åriga son och lillebror i magen som beräknas titta ut om 3,5 veckor.

• Charmtrollet

Tja.....

Jag bor oxå i S-viken.....och Lizzy....jag bor oxå i Södra Björksätra. Har en hulligan på 4 ½.

Jag fick inbjudan av "AllraFörstaGången" som är en ex. granne.....som jag saknar mycket!!!

• AllraFörstaGången
    1Moonlight1 skrev 2009-09-16 11:59:34 följande:
    Tack för inbjudan Lizzyy :). Jag bor på nya bruket med min 2,5 åriga son och lillebror i magen som beräknas titta ut om 3,5 veckor.
    okej vad spännande! Våran bebis ska komma om 2 månader har även en dotter på 1år och 8månader vi ska flytta till nyabruket om en månad
  • Roxanne

Kikar in jag också. :) Bor på Nya Bruket med man och 2 pojkar som är 2,5 och 4,5 år. Dock inte nyinflyttad men stolt Sandvikare ändå såklart. ;P

• mitt hjärta saga
    1Moonlight1 skrev 2009-09-16 11:59:34 följande:
    Jag bor också på nya bruket :) har 2 st 5 åringar och en 1åring :)
  • mitt hjärta saga
    AllraFörstaGången skrev 2009-09-16 10:51:56 följande:
    Hejhej. Kul om man kunde träffa på fler Sandvikare :) Hur gamla är era barn?
    Mina barn är 5, 5, och 1 Dina då?
Svar på tråden Sandviken!! The place to be ;-) 1:a tråden