• FluffyTina

    November -När kommer bebis?

    Det hade varit kul med en BF lista för oss som är aktiva skrivare i "Vi som ska ha barn november 2009".

    Denna listan innehåller samma saker som den stora bf-listan bara det att den blir mindre i antal personer eftersom den är för oss som skriver i tråden ovan.

    skriv in så här i datumföljd:

    31/10 Mammsing, 30 år, 1:a barnet, Storstaden.

    välkomna!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-01 19:15
    OBS OBS OBS!!!
    Vi som lägger till oss på listan är aktiva skrivare i denna novembertråd som går under namnet: "Vi som ska ha barn i november 2009"
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m46331962.html

  • Svar på tråden November -När kommer bebis?
  • Minimum
    Yollis skrev 2009-11-04 19:16:44 följande:
    haha ja jag har ju pejat, så lite måste jag ju stajla! har varit "plus:are" i typ 4 år snart
    Snajsigt värre!
    Åsa med Matilda och Thea minimumsa.wordpress.com
  • Yollis

    jepp det är jag som får FL att gå runt *hahahaha*


    ♥ Tuva 2006 ♥ Lillebror BF 14/11 - 09, vecka 39 ♥
  • Minimum
    Yollis skrev 2009-11-04 20:29:28 följande:
    jepp det är jag som får FL att gå runt *hahahaha*
    Jag har ju bara haft + i typ 1 år, men flängt runt här sen jag väntade Thea så jag har 5 år på "nacken"
    Åsa med Matilda och Thea minimumsa.wordpress.com
  • Guacamole
    stor grön drake skrev 2009-11-04 21:42:37 följande:
    jag skulle vilja ha +, men utan kreditkort funkar det inte att betala härifrån
    kan du inte be någon snäll betala åt dig och föra över pengar till dennes konto?
  • stor grön drake

    För kunnandets skull, ja.
    Men de jag känner med kreditkort (som jag känner så bra att jag kan fråga) skulle aldrig gå med på att betala något på nätet med kort.

  • AAEV
    stor grön drake skrev 2009-11-04 22:16:37 följande:
    För kunnandets skull, ja.Men de jag känner med kreditkort (som jag känner så bra att jag kan fråga) skulle aldrig gå med på att betala något på nätet med kort.
    hur länge vill du ha plus? Jag kan betala ;) Men inte förrän imorgon, plånboken är nere!
  • stor grön drake
    FrökenLindström skrev 2009-11-04 22:17:26 följande:
    hur länge vill du ha plus? Jag kan betala ;) Men inte förrän imorgon, plånboken är nere!
    Funkar inte, men tack för erbjudandet.
    Kostar äckliga summor att föra över pengar från Finland till Sverige.
  • AAEV
    stor grön drake skrev 2009-11-04 22:21:51 följande:
    Funkar inte, men tack för erbjudandet. Kostar äckliga summor att föra över pengar från Finland till Sverige.
    ja men vad kostar det, 29 kr/mån? jag kan bjuda på en månad, bara för att du är så nere idag ;)
Svar på tråden November -När kommer bebis?