• Miffi

Vi som försöker göra en pojke eller flicka :-) Del 3

Nu stängdes tråden så nu var det dax att öppna en ny
    Här samlas vi som var med i den förra tråden men även nya planerare.

Själv försöker vi oss på konsten att göra en flicka, har två underbara pojkar men tycker det skulle vara kul med en tjej

♥Liam & Oliver♥
  • Svar på tråden Vi som försöker göra en pojke eller flicka :-) Del 3
  • Miffi

Testat med ett nytt ältest nu och sitter och väntar..... Börjar se en ljus ljus rosa streck. men får väl vänta lite till

• Neko

Vilka metoder använder ni för att försöka få en flicka? =) Har inget planerat nu men skulle gärna vilja få en flicka nästa gång då vi försöker, har en son redan =)

• Miffi
    Neko skrev 2009-09-16 07:54:10 följande:
    Vilka metoder använder ni för att försöka få en flicka? =) Har inget planerat nu men skulle gärna vilja få en flicka nästa gång då vi försöker, har en son redan =)
    Ja vi provar sex före äl, jag dricker tranbärs juice samt grape juice  sedan tar jag även bisolvon tab pga att det kan göra det lättare för dom klumpiga flick spermierna
    Lycka till!
  • Miffi

Fick en rosa flytning idag så nu tror jag att tant röd är och knackar på dörren Jag som ville så gärna att det var min tur nu, men inte då.
    Jag hade beställt ett cb digitalt för att överaska sambon.....

Skit också

• mianf

Hallå tjejer, äntligen hittade jag er

Miffi- Håller fortfarande tummarna för dig, hänt ngt mer idag?

Telma64- Är en liten tjej vi, eller ja framförallt jag hoppas på

Måste fråga er andra hur mycket engagerar era män sig med tanke på bada varmt använda boxer eller kalsonger osv. Min totalvägrar och är mer att det får bli vad det blir.

• telma64
    mianf skrev 2009-09-17 17:33:05 följande:
    Hallå tjejer, äntligen hittade jag er Miffi- Håller fortfarande tummarna för dig, hänt ngt mer idag?Telma64- Är en liten tjej vi, eller ja framförallt jag hoppas påMåste fråga er andra hur mycket engagerar era män sig med tanke på bada varmt använda boxer eller kalsonger osv. Min totalvägrar och är mer att det får bli vad det blir.
    jag sa till min karl i går att ingen mer sex efter dusch/bad eftersom jag vill ha en pojke och har läst att killspermier dör av värmen, han sa lite tveksamt ok..min kille har alltid boxer kalsonger kanske inte så bra då???
  • telma64
    Miffi skrev 2009-09-16 21:06:23 följande:
    Det slutade, konstigt men nu hoppas jag igen
    jag tror du har ett plus snart miffi, ska du testa imorgon eller väntar du till helgen?
  • mianf

Ingen aning om vad som gäller för killar då min man inte är villig att ändra på allt för mycket

telma64 skrev 2009-09-17 17:35:37 följande:
    jag sa till min karl i går att ingen mer sex efter dusch/bad eftersom jag vill ha en pojke och har läst att killspermier dör av värmen, han sa lite tveksamt ok..min kille har alltid boxer kalsonger kanske inte så bra då???
Svar på tråden Vi som försöker göra en pojke eller flicka :-) Del 3