Han dejtar på nätet
Jag skulle hjälpa min man (vi har varit gifta i 6 år) med att skicka ett mail och fick därmed tillgång till hans privata mail. Jag vet att det är fel att snoka men jag hittade dels inkomna mail från två eller tre tjejer där det framgick att de fått kontakt via någon typ av dejting sajt eller community (dock inte vilken). Jag hittade även mail som han har skickat. ett som han skickade i augusti och frågade "who are you and were are you from" sedan ett i mars som verkade vara ett svar och där han ville ha fler foton av henne. Jag känner mig djupt sviken av det här och vet inte vad jag ska ta mig till. På sätt och vis har ju även jag svikit min man som har snokat bland hans mail. Jag tolererar absolut inte otrogenhet men jag vet inte om detta går att klassa som otrogenhet. Alla konversationer är på engelska så det verkar vara kontakter med utländska personer så jag har svårt att tänka mig att han har träffat dem. Ska jag konfrontera honom om det här eller vad ska jag göra? Det känns som om hela min värld har rasat samman. Jag trodde aldrig att han skulle svika mig så här. Snälla jag behöver verkligen veta vad jag ska göra.