• LuPeRo

Pergopinglorna del 19

Nu har vi nått del 19 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m46026242.html

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    ww.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m42790391.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 10:44
    Plus-/gravidtråden

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m46668087.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-09 22:13
    Pergopinglor med barn version 14

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m47792482.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 13:45
    Ny list-tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m48575336.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-07 02:21
    Nya plustråden

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m49047874.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 19
  • Anna65
    Nektarin skrev 2009-09-24 15:09:04 följande:
    Däremot har jag denna gång riktigt ömt i äggstockar och tjejmage bara ngn dag efter äl:en, ömma och större tuttar också och jag vågar inte tro att det beror på pyre för jag har ju blivit lurad så många gånger förr och dessutom är det väl tidigt att känna av nåt redan efter några dagar. Dock har jag känt av mina graviditeter tidigare och tidigare för varje gång, sista gången fem dagar efter äl:en. Klart man hoppas...
    Samma här, ömma tuttar och jätteöm i äggstockarna. Hoppas gör man, men man tror inte heller på att det blir något den här gången. Men, men, men, men ............
    Vi behöver plussvåg till tråden.
    ♥♥♥
  • Nektarin

Anna65. skickar en styrkekram även till dig. Måste säga att ni haft otur att detta tragiska skulle hända på dotterns födelsedag. Orättvist.

Ja, det är väl förmodligen biverkning från pergon som vanligt. När har du bim?

• Anna65
    Nektarin skrev 2009-09-24 16:30:54 följande:
    Anna65. skickar en styrkekram även till dig. Måste säga att ni haft otur att detta tragiska skulle hända på dotterns födelsedag. Orättvist.Ja, det är väl förmodligen biverkning från pergon som vanligt. När har du bim?
    Tack för kramen, vi hade blandade känslor inför den dagen redan innan prinsen kom och vände. Min svärfar dog nämligen några timmar innan vår förstfödda föddes. Så nu är det två födslar och två dödsfall den dagen. Men vi måste ju tänka på vår dotter med, hon är ju underbar. Det är konstigt det här med dagar ibland och att i vissa familjer är det ofta något speciellt som händer på märkesdagar.
    Jag har bim 4-5/10, biverkningar från pergo hade jag inte vid förra kuren. Är inne på min andra nu.
    ♥♥♥
  • sponen

HEj Alla pergo exoperter. jag ha rbåde ätit pergo och tagit sprutor. I feb blev jag grvid med dubbelkur men fick missfall efter det har jag fått två omgångar med sprutor och en omgång med pergo och insem men inget resultat. Nu sist hade jag stora mm äggblåsor togs inget prov om jag hade äl men hade väldig tont vid äl men inget sekret. Läkaren sa bara att du kommer att ägglossa. nu tyckte han att vi ska köra samma styrka denna gånge, Hur ser det ut för er som inte har svarat på enkel tex har äggblåsorna inte vuxit till sig ordentligt så att de inte släppt vad tror ni om de var så stora

• Mary0280

Men shit, jag har plussat!!! Känns overkligt och oroligt eftersom jag varit med om ett mf... Men det gick!

Åh vad jag håller tummarna för alla er gulliga tjejer!

*något chockad*

• Anna65
    Mary0280 skrev 2009-09-25 18:02:15 följande:
    Men shit, jag har plussat!!! Känns overkligt och oroligt eftersom jag varit med om ett mf... Men det gick!Åh vad jag håller tummarna för alla er gulliga tjejer! *något chockad*
    Grattis till ditt {#lang_emotions_plus} Hoppas allt ska gå bra nu.
    ♥♥♥
  • Nektarin

Stort grattis Mary0280, vad härligt med lite plus! Klart de kommer gå bra denna gång!

• Anna65

LillanM; mina tankar är hos dig i dag.{#lang_emotions_heart}

♥♥♥
  • Bohman

nääää, nu vill jag också!!!
    Jag vill iallfall kunna prova, sitter här o bara väntar o väntar på att man kan börja prova igen....
    Läkarna tycker att vi ska vänta in en mens DESSUTOM, *suck*
    tiden går så sakta...
    har fått ytterst lite bruna flytningar de 2 senaste dagarna, så det är väll på väg o ge sig...förhoppningsvis.
    man går juh bara o väntar o väntar...så drygt!!
    någon mer som väntar påatt få börja bebisverkstaden igen? (som blöder alltså)

♥(¯`°?.¸ ♥Jesper ?°♥°? Wilma ♥¸.?°´¯)♥
Svar på tråden Pergopinglorna del 19